Vriendinnen gezocht Den Bosch

19-10-2012 18:40 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben een leuke, hartelijke meid van 32 jaar. Nog niet zo lang woonachtig in Den Bosch en veel van mijn vrienden wonen niet in de buurt, dus ‘even’ gezellig een koffietje doen bij een vriendin zit er met mijn drukke baan helaas niet in. Ik kijk er daarom erg naar uit om ook in deze stad fijne en warme mensen om me heen te hebben. Sport graag om energie op te doen, maar geniet minstens zo erg van een wijntje op het terras ;) Het zou zo fijn zijn dit met iemand te delen die in de buurt/regio woont. Lijkt je dit wat, laat een berichtje achter!



Groetjes,

GezelligJetje
Alle reacties Link kopieren
Hallo Jetje

Ik had jouw bericht ook kunnen schrijven!

Ik woon nu bijna een jaar samen in Den Bosch. Kom hier oorspronkelijk niet vandaan, dus mijn vrienden wonen ook allemaal verder weg. Ik mis het echt om gezellig met een vriendin af te spreken die wel in de buurt woont. Ik ben 28, sport ook graag, een wijntje of koffie in een café/op een terras vind ik leuk en verder houd ik van muziek (maken), films, lezen, spelletjes en gewoon ontspannen kletsen. Net als jij ben ik dus ook op zoek naar lieve, warme vrienden om dit mee te delen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Emmm,



Ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd. Kunnen als je dat leuk vindt contact leggen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi gezelligjetje en emm!



Ik ben ook op zoek naar leuke contacten in denbosch,ben single en 29.



Van de zomer heb ik zelf een oproepje geplaatst en er al 2 hele leuke contacten aan overgehouden:-)



Ik houd van alle gezellige dingen van shoppen tot uitgaan tot wandelen.



Als je wilt kunnen jullie/jij me mailen op:

girlsdenbosch@gmail.com



Groetjes!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Weet niet of jullie Nijmegen te ver weg vinden? Ik ben 30 jaar, woon samen in Nijmegen en ben ook op zoek naar nieuwe contacten! Ik ben een lieve eerlijke gevoelige gezellige meid die in is voor het ondernemen van leuke dingen!

Jullie kunnen me mailen op yonie1982@gmail.com

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jetje, ik heb je toegevoegd hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hey hey meiden,



Nieuwe contacten op doen is altijd leuk. Ik ben Greetje 31 jaar uit Breda. Ik hou van winkelen, stappen, lezen, bios en nog veel meer. Je mag me mailen op greetje1981@gmail.com. Ik hoor het graag.



Groetjes Greetje
Alle reacties Link kopieren
Hej Dames!



Serieus deze berichtjes had ik kunnen schrijven! Voor mij geldt:



- Ik woon sinds een jaartje in Den Bosch, samen met mijn vriend;

- Mijn vriendinnen wonen werkelijk overval behalve in Den Bosch;

- Daarnaast werk in Eindhoven dus de leuke (thee- sport- terras- leuke dingen doen-) vriendinnen in Den Bosch probeer ik in de avonden of het weekend in Den Bosch te vinden?



Hebben jullie al een keer iets afgesproken of lijkt het jullie leuk eens af te spreken?



Ik ben 25 jaar, hou van sporten en gezelligheid!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
He Dames!



Handig zo'n lijstje mrs!

Hieronder de mijne:

- 24 jaar

- woonachtig in Boxtel (kwartiertje rijden naar Den Bosch)

- single en gedeelde vriendengroep met m'n ex! Niet erg! Maar niet altijd even handig... Dus vind het wel fijn ook eens verder te kijken dan mijn neus lang is ;)

- ik hou van: lekker theemutsen, winkelen, filmpjes kijken en wandelen
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!



Ik wil me ook aanmelden! Woon ook in den Bosch, hou van thee leuten, stadten, bios, weekend weg, uit gaan af en toe, vooral leuke dingen doen!



Lijkt me leuk om eens een keer een terrasje te pakken!



Ohja ben bijna 27 (over twee dagen)
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



ik ben ook op zoek naar gezellige vriendinnen..

ik ben 38 jaar en woon sinds 5 jaar in den bosch.. ik heb een dochter van 3 jaar en werk bij de ah.. lijkt me leuk om een x af te spreken..

geen idee of ik hier een email adres mag plaatsen maar ik doe het gewoon..

sandra@gewoonsandra.nl

mail me voor een afspraak..



groetjes sandra
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames!



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen leren kennen in Den Bosch.

Ik ben 30 jaar en hier geboren en getogen. Ik hou van shoppen, filmpje kijken, uitgaan en gewoon alles wat leuk is :-)



Je mag me mailen op: cajo76@hotmail.com



Groetjes!!
anoniem_171670 wijzigde dit bericht op 18-01-2013 23:45
Reden: typefoutje!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hee meiden!



Ik ben sinds kort weer woonachtig in Den Bosch en ben net terug van 8 maanden buitenland. Mijn vriend woont ook in DB en we hebben een gezellige club vrienden, alleen zou ik graag wat meer dingen zelf willen ondernemen



Ik ben 26 houd van sporten, lekker eten en drinken, een terrasje pakken, filmpje kijken, stappen en meer gezelligheid!



Het lijkt me leuk meer contacten op te doen via deze weg!

mijn email is: lust4life02@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heyy dames,



Lang getwijfeld of ik dit wel zou durven, maar ik lees al dat ik niet de enige ben! Sinds een maand woon ik in Den Bosch, ik heb hier namelijk een baan gevonden dus wilde dan ook graag hier naartoe verhuizen (ik woonde in Amsterdam).



En nu wil ik graag ook hier wat meiden leren kennen, gewoon, om eens mee af te spreken voor de gezelligheid! Ik ben 25, houd van een terrasje pakken, naar de bios gaan, eten & drinken, sporten en gewoon veel gezelligheid.



Het lijkt mij leuk om hierop reacties te zien verschijnen en het plan binnenkort ook concreet te maken!



Groetjes, Lisette
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden

Het is mij heel bekend.

Ik zoek ook leuke meiden om wat leuks te doen.

Ik woon niet zo lang in den dingen maaskantje.

Ik heb maar een vriendin die maar zelde maar kan afspreken want ze heeft een kind.

Ik wil meer msnen leren kennen voor leuek dingen te doen.

Want ik ben een gezelschap mens.

Ik vertel wat beetje over mij zelf.

Ik ben jocelyn.ik ben 31 jaar pas geworden.

Ik woon op mij zelf in den dungen maaskantje.

Ik heb een nieuwebouw apartemeent en ik heb woonbegeleiding.

Ik ben autisme.

Ik heb een lieve poes die heet flugel.

Ik ben half engels en nederlands.

Ik ben geen ochten mens en ik ben wel een avond mens.

Dan hoop ik wat van jul;lie te horen.

Hier is mij email:sexy_sterretje1982@live.nl



Gr Jocelyn
Alle reacties Link kopieren
Heeey,



Zijn jullie nog steeds op zoek naar vriendinnen? Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin of vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen. Veel contacten zijn verwaterd of de meeste hebben een vriend waardoor ze minder tijd hebben om af te spreken helaas.



Zelf ben ik 24 jaar en woonachtig in Den Bosch. Ik hou ervan om leuke en gezellige dingen te ondernemen als bijv: een terrasje pakken, bioscoop, stappen, dagjes weg en nog meer. Als het jullie leuk lijkt elkaar misschien te mailen. mijn mail adres is samanthavdruit@hotmail.com



Hoop iets van jullie te horen!!! :D



Groetjes samantha
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik woon momenteel nog in het Noorden, maar ben van oorsprong Brabants en overweeg om weer terug te gaan naar het zuiden.

En ben inmiddels aan het solliciteren rondom Den Bosch.

Ben eind april waarschijnlijk enkele dagen daar in de buurt.

Iemand zin om dan gezellig wat af te spreken?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd of het gezellig was.. En hopelijk voor herhaling vatbaar? Het lijkt me erg gezellig om ook een keer aan te schuiven!



Ik ben 27, woon sinds een paar maanden in Den Bosch met m'n vriend en heb eerder vanavond ook zelf een onderwerp geplaatst maar wie weet is hier ook nog gezelligheid te vinden
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Fijn dat ik niet de enige ben die in zo'n situatie zit! Maakt de drempel wat kleiner om gewoon een oproepje te plaatsen (en zo hopelijk dit topic weer wat nieuw leven in te blazen).



Ik ben 23 en woon sinds 3 weken in Den Bosch, samen met mijn vriend. Ik kom uit Groningen en ik ken hier in de omgeving helemaal niemand. Het lijkt me dus heel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten, zodat ik Den Bosch echt mijn 'thuis' kan maken.



Met dit lekkere weer lijkt het me heel gezellig om ergens een terrasje te pakken. Als iemand zin heeft, hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Wat een gezellige reacties allemaal. Ik ben al te laat voor de eerste meeting zie ik, komt er nog een vervolg? Waarbij andere ook weer kunnen aansluiten?



Ik ben zelf 29 jaar woon in Den Bosch, en lijkt me leuk om meer meiden en jongens te leren kennen.



Groetjes Malika
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Vorig jaar ben ik in Groningen gaan wonen voor de liefde. Helaas is mijn relatie sinds 2 weken uit en ben ik terug gekomen naar den bosch. Ik werk op dit moment nog in Friesland maar ben bezig alles stap voor stap stop te zetten en achter me te laten.



Ik ben nu 26 jaar. We hebben in groningen een lief hondje gekocht, labrador. Haar heb ik natuurlijk met me meegenomen, ze is nu 11 maanden. Op dit moment woon ik samen met haar nog bij mijn ouders, dit totdat ik een nieuwe baan in brabant heb en daar mijn eigen plekje kan betalen.



Wel ben ik alvast opzoek naar meiden die het leuk vinden om leuke dingen te doen! Zijn jullie ook nog op zoek? Hebben jullie toevallig een facebookpagina (groep), das ook best handig!



Liefs, Elsa
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ook hier een vergelijkbare situatie: woon 9 maanden samen in Den Bosch, ken hier niemand, maar vind het wel gezellig om wat mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, of gewoon een koopje koffie mee te drinken.



Leuk dus dat er dit soort initiatieven zijn. Als ik niet te laat ben tenminste....



Ik ben 29 jaar, woon in het Paleiskwartier en werk 5 dagen per week op verschillende locaties in Nederland. Dat laatste maakt het leren kennen van mensen niet makkelijker. Als ik bij jullie groepje zou kunnen, dan graag! Lijk me gezellig!



Groet,

Jasmina
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



Ik zit in ongeveer dezelfde situatie als jullie. Ik woon nu anderhalf jaar in den bosch doordat ik bij mijn vriend ben gaan wonen deze woont al zijn hele leven in den bosch. Ik ben ondertussen wel lid van een tennisclub zodat ik tenminste wat dichtbij huis heb. hier ben ik echter ook lid van geworden omdat mijn vriend dit was. Ik zou graag ook weleens andere mensen willen ontmoeten.



groet Erika
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



Ik zit in ongeveer dezelfde situatie als jullie. Ik woon nu anderhalf jaar in den bosch doordat ik bij mijn vriend ben gaan wonen deze woont al zijn hele leven in den bosch. Ik ben ondertussen wel lid van een tennisclub zodat ik tenminste wat dichtbij huis heb. hier ben ik echter ook lid van geworden omdat mijn vriend dit was. Ik zou graag ook weleens andere mensen willen ontmoeten. ik ben 31 jaar.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hier nog eentje op zoek naar een gezellige club meiden in Den Bosch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven