Vriendinnen gezocht Den Bosch

01-06-2014 05:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien ik ben gaan samenwonen met mijn vriend, ben ik verhuisd naar Den Bosch. Ik zou het leuk vinden om ook eigen vriendinnen te hebben in de buurt, bij wie ik gewoon snel eventjes langs zou kunnen gaan of spontaan iets mee kan ondernemen.

Ik ben zelf 28 jaar, en zou graag iemand leren kennen tussen de 24 en 32 jaar. Als je net buiten die categorie valt is dat ook niet erg, het gaat er vooral om dat het klikt :-) Met een groepje iets ondernemen lijkt me ook leuk!

Trefwoorden die bij mij passen zijn: Reizen + zon, zee strand, eerlijk/direct en betrouwbaar. Zou fijn zijn om ook zoiets in een vriendschap te vinden.

Reageren kan via deze website, of mailen naar vriendschapdenbosch@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi M non,



Ik ben 29 jaar en woon in Den Bosch.

Je trefwoorden komen overeen met die van mij:-)

Ook ik hou van reizen, zon zee,strand terassje pakken, fimpje wijntjes en theetjes



Groetjes Malika
Alle reacties Link kopieren
Malika ik heb je net een privé bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets ontvangen. Ik heb je nu maar gemaild :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt leuk! Ik woonde hiervoor een jaar samen in Groningen. Helaas is de relatie stuk gegaan waardoor ik graag weer in den Bosch mijn leven op wil bouwen. Daar horen gezellige vriendinnen ook bij! Ik ben nu 26 jaar. Ik hou ook van zon zee strand borreltjes theetjes stappen en ik heb een hele lieve labradorpup van nu 11 maanden.



Ik zie graag berichtjes tegemoet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elsae,

Ik heb je een prive bericht gestuurd! Mail me anders even dan kunnen we verder contacten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets ontvangen, dus heb ik je even een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu een groepje op facebook:

https://www.facebook.com/groups/1494463867450080/

Bij interesse stuur me even je email, dan voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
M-non ik heb je een mail gestuurd. Ik kan alleen die link niet openen naar je facebook site.
Alle reacties Link kopieren
Weer 1 toegevoegd! Groep is geheim, vandaar dat het even via mij moet. Als er nog meer interesse hebben: stuur me een berichtje of email met je email-adres en ik voeg je toe.
Alle reacties Link kopieren
Privé berichtjes blijken niet goed aan te komen. Beste kan je mailen naar vriendschapdenbosch@hotmail.com als je wil worden toegevoegd aan de facebookgroep. Op dit moment 12 leden uit (omgeving) Den Bosch tussen de 23 en 33 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Heb een mail gestuurd. 24 jaar, woon samen en op zoek naar waar jullie ook naar op zoek zijn :D
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
Ook ingelinge is toegevoegd, gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven