Vriendinnen gezocht Hilversum

09-05-2013 16:56 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig meiden! Ook ik ben nieuw in Hilversum (geëmigreerd naar t Gooi noem ik het altijd maar) sinds een paar maanden. Ik werk en woon in t centrum maar merk dat de mensen die ik leer kennen vaak al hun eigen ding/vriendengroep etc hebben. Hebben jullie een mail groepje ofzo? Lijkt mij ook wel leuk om wat meer in contact te komen. Ik ben 22 trouwens en net afgestudeerd :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik ga binnenkort samenwonen in Hilversum en ken nu nog niemand. Lijkt me leuk om een groepje meiden te leren kennen.

Ik ben 30 en werk in de ggz. Hou van thee drinken, films en series, yoga en mediatie, shoppen en nog veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Mijn vriendinnen zijn veelal gesetteld en vooral in het weekend, wanneer ik tijd heb, druk met hun gezin. Daarom zou ik graag mijn vriendenkring uitbreiden!



Kort intro: 34 jaar single, lees veel, frutsel & knutsel, mediteer graag en verder de basics als films & shopping (vooral schoenen!).



Ik weet niet of deze oproep nog actief is? Anders hoor ik het graag!



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Hi girls,



Ongeveer anderhalf jaar geleden verhuisde ik naar het Hilversumse voor mijn werk in de media. Het merendeel van mijn vrienden woont in Amsterdam of Utrecht en omstreken en we zien elkaar niet meer zo geregeld als voordat we allemaal een steady baan hadden. Dat mis ik wel en in Hilversum ken ik weinig mensen.

Ik ben 33, maar dat voel ik nog niet ;)

Muziek, film, cultuur, media en kunst boeien mij zeer en ik houd er ook van om lange wandelingen te maken 's avonds na mijn werk of in het weekend. Margarita's op het terras in de zon: my favorite. Jammer alleen dat er weinig plekken zijn in Hilversum waar je échte Margarita's kunt drinken!



Stuur me een privé-berichtje als het je leuk lijkt om wat meer te weten te komen en misschien samen een terrasje te pakken!