Vriendinnen gezocht Hilversum

09-05-2013 16:56 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig meiden! Ook ik ben nieuw in Hilversum (geëmigreerd naar t Gooi noem ik het altijd maar) sinds een paar maanden. Ik werk en woon in t centrum maar merk dat de mensen die ik leer kennen vaak al hun eigen ding/vriendengroep etc hebben. Hebben jullie een mail groepje ofzo? Lijkt mij ook wel leuk om wat meer in contact te komen. Ik ben 22 trouwens en net afgestudeerd :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik ga binnenkort samenwonen in Hilversum en ken nu nog niemand. Lijkt me leuk om een groepje meiden te leren kennen.

Ik ben 30 en werk in de ggz. Hou van thee drinken, films en series, yoga en mediatie, shoppen en nog veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Mijn vriendinnen zijn veelal gesetteld en vooral in het weekend, wanneer ik tijd heb, druk met hun gezin. Daarom zou ik graag mijn vriendenkring uitbreiden!



Kort intro: 34 jaar single, lees veel, frutsel & knutsel, mediteer graag en verder de basics als films & shopping (vooral schoenen!).



Ik weet niet of deze oproep nog actief is? Anders hoor ik het graag!



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Hi girls,



Ongeveer anderhalf jaar geleden verhuisde ik naar het Hilversumse voor mijn werk in de media. Het merendeel van mijn vrienden woont in Amsterdam of Utrecht en omstreken en we zien elkaar niet meer zo geregeld als voordat we allemaal een steady baan hadden. Dat mis ik wel en in Hilversum ken ik weinig mensen.

Ik ben 33, maar dat voel ik nog niet ;)

Muziek, film, cultuur, media en kunst boeien mij zeer en ik houd er ook van om lange wandelingen te maken 's avonds na mijn werk of in het weekend. Margarita's op het terras in de zon: my favorite. Jammer alleen dat er weinig plekken zijn in Hilversum waar je échte Margarita's kunt drinken!



Stuur me een privé-berichtje als het je leuk lijkt om wat meer te weten te komen en misschien samen een terrasje te pakken!
Alle reacties Link kopieren
Ohoi,



Ook ik woon in Hilversum en zou graag wat nieuwe nieuwe vriendinnen willen leren kennen. Ik ben 30 jaar oud. Ik hou van een wandelingetje, shoppen van alles eigenlijk.. Als het maar gezellig is. Hopelijk tot gauw



Je kunnen mij mailen :hananmokadem@icloud.com
Alle reacties Link kopieren
quote:mimicat schreef op dinsdag 03 september 2013 22:57 Hi girls,



Ongeveer anderhalf jaar geleden verhuisde ik naar het Hilversumse voor mijn werk in de media. Het merendeel van mijn vrienden woont in Amsterdam of Utrecht en omstreken en we zien elkaar niet meer zo geregeld als voordat we allemaal een steady baan hadden. Dat mis ik wel en in Hilversum ken ik weinig mensen.

Ik ben 33, maar dat voel ik nog niet ;)

Muziek, film, cultuur, media en kunst boeien mij zeer en ik houd er ook van om lange wandelingen te maken 's avonds na mijn werk of in het weekend. Margarita's op het terras in de zon: my favorite. Jammer alleen dat er weinig plekken zijn in Hilversum waar je échte Margarita's kunt drinken!



Stuur me een privé-berichtje als het je leuk lijkt om wat meer te weten te komen en misschien samen een terrasje te pakken! "Stuur me een privé-berichtje als het je leuk lijkt om wat meer te weten te komen en misschien samen een terrasje te pakken!"



Hi Mimicat, het lukt me niet een priveberichtje te sturen.. Terrasje lijkt me erg gezellig! Mail je me? sannelauras@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien leuk een meeting te plannen met z'n allen?
Alle reacties Link kopieren
Een meeting met z'n allen lijkt me ook leuk



Misschien kunnen we peilen wie hier zin in heeft en dan een datum prikken?
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje_28 schreef op 04 september 2013 @ 18:44:

Is het misschien leuk een meeting te plannen met z'n allen?



Een meeting met z'n allen lijkt me ook leuk



Misschien kunnen we peilen wie hier zin in heeft en dan een datum prikken?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik wil graag meeten. Verhuis al binnen 2 weken;) leuk om wat mensen te leren kennen:)
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Kan ik mij ook bij jullie groepje aansluiten? Ik ben 30 jaar en kom uit Bussum. Lijkt mij erg leuk om een gezellig groepje meiden te hebben om af en toe meer af te spreken. Hebben jullie al mail adressen uitgewisseld?
Alle reacties Link kopieren
Mail adressen van iedereen hoeft niet toch? Kunnen hier een datum en plaats afspreken voor een meeting:)

Wie wilt er allemaal meeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje_28 schreef op 13 september 2013 @ 17:01:

Mail adressen van iedereen hoeft niet toch? Kunnen hier een datum en plaats afspreken voor een meeting:)

Wie wilt er allemaal meeten?Goed idee. I'm in
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Ik had de to al een mailtje gestuurd! (Niet bij vermeld dat ik nieuwsbrief ben trouwens!) dus to mocht je het mailtje lezen, liever niet mijn naam gebruiken hier
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon sinds een half jaar in het schone Hilversum, ben hierheen verhuisd voor werk en de liefde. Ik ben 27 jaar, hou van hardlopen, ga graag naar het theater en ben een echte theeleut. Ik zou het leuk vinden hier meer mensen te leren kennen! Ik hoor graag of er al gemeet is en of ik nog kan aansluiten!



Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meeten met een groepje. Hoe gaan we dat aanpakken? Wie wilt er allemaal nog afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Nou het makkelijkste is toch om mailadressen uit te wisselen, want als je hier afspreekt weet je nooit of er andere mensen op afkomen die je er niet bij wilt hebben lijkt mij.

Dan mail je een paar datums dat je kan en daar reageert iedereen op zodat er uiteindelijk 1 datum uit komt.

Misschien leuk om een lunch te doen?

Ik wil best mijn mailadres aan jullie geven?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook handiger, om via de mail af te spreken. Dus aapie, als jij je mailadres hier neerzet, krijg je mail
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een priveberichtje gestuurd met mijn mailadres naar jullie.

Wie dan wil afspreken met een groepje kan een mailtje sturen.

Heb hem verzonden naar:

Musos,

Meisje28 (in je profiel staat je leeftijd trouwens heel anders...)

Nieuwsbrief,

Mimicat,

Lauts87,

Hananpeace.

Als meer mensen mee willen hoor ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Klopt toen ik dit account aanmaakte was ik 28...
Alle reacties Link kopieren
Ben je nu dan 30 of 43?
Alle reacties Link kopieren
30. Zoals ik ook al schreef in het topic.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het in mijn profiel zou staan. Doe niet veel met dit account. En als ik wat doe is het met mijn iPhone.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meisje28,

In je profiel staat je leeftijd op 43 vandaar dat ik het zei. Kan gebeuren hoor!

Heb je mijn priveberichtje wel kunnen lezen?



Groetjes Aapie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven