Vriendinnen gezocht in Den Haag

24-04-2014 21:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben Nadine, 36 jaar, en woon sinds drie jaar met mijn vriend in Den Haag. Wij zijn hier vanwege werk naartoe verhuisd. Hiervoor heb ik altijd in de kop van Noord-Holland gewoond en ik merk dat ik het lastig vind om nieuwe vriendinnen te leren kennen naast mijn werk terwijl ik dat juist altijd zo gezellig vind.



Daarom zou ik graag wat nieuwe mensen leren kennen. Ik hou er bijvoorbeeld van om lekker op een terrasje te zitten, naar het strand te gaan, een filmpje te pakken, bordspellen te spelen, een theetje te doen, een heerlijke pedicure bij Soap te boeken en een baantje te trekken.



Mocht je in Den Haag wonen en ben je ca. tussen de 30 en de 40 jaar en wil je een keer gezellig iets willen doen, laat het me dan weten!



Groetjes,

Nadine
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nadine,



Ik ben Rianne, 27 jaar en kom oorspronkelijk ook uit de kop van NH.

Ik woon nu ook zo'n 3 jaar in Den Haag en vind het ook lastig om nieuwe mensen te leren kennen.



Je interesses komen over met mijn interesses en het lijkt mij leuk om wat gezelligs met je te ondernemen.



Groetjes,

Rianne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nadine, ik ben sinds bijna een jaar terug in Den Haag na 3,5 jr. in het buitenland. Daarvoor al wel 4 jaar in Den Haag gewoond. Wel leuke vriendinnen hier, maar die zijn erg druk.

Ik ben ook 36 jaar. Zwemmen is niet echt mijn ding, maar wat je verder opnoemt echt wel ?.

Lijkt me leuk om eens af te spreken!

Abusu99@hotmail.com is mijn mailadres.
WTF?
Alle reacties Link kopieren
Hey Nadine,

Ik ben 35 en woon sinds 3 jaar in Voorburg. Mijn vriendinnen wonen niet allemaal in de buurt en door drukte is het soms lastig om spontaan af te spreken. Ik vind het leuk om nieuwe mensen in de buurt te leren kennen. Het lijkt me leuk om binnenkort een x een terrasje te pakken of iets anders leuks. Je kunt me mailen op simba78@hotmail.com.



Groetjuzz Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Hii meiden,



Ook ik ben nieuw in Den Haag.. Wat zeggen jullie van een ik ben nieuw in Den haag wijntje met zn alle???

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk plan Djoysss!
Alle reacties Link kopieren
Hi Rianne,



Leuk dat je wilt afspreken! Ik ben heel benieuwd naar waar je vandaan komt uit NH.



Ik wilde een privé berichtje naar je sturen via dit forum maar dat lukt niet. Kan ik je ook bereiken via een emailadres?



Groetjes,

Nadine
Alle reacties Link kopieren
Hoi, klinkt erg gezellig !



Ik ben alleen wel net boven de 40 ik hoop niet dat dat erg is ?



Mijn hobby's zijn film, theater, sporten (ik doe een dappere poging om hard te lopen , kroeg, terras, wandelen, en voor spelletjes zoek ik ook nog steeds leuke mensen...als dit je aanspreekt mail me op gezelligheidsdier@hotmail.com...



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Dat klinkt inderdaad gezellig! Ook ik (34, sinds 5 jaar Den Haag/Voorburg) zou het leuk vinden om wat vaker spontaan koffie of een wijntje te kunnen drinken, zonder wekenlang vooraf plannen en het halve land doorrijden :-).



Groetjes,

Agnes
Alle reacties Link kopieren
Nadine, ik heb een berichtje naar je gestuurd met mijn mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Dag Nadine,



Wellicht een te late reactie maar ik ben benieuwd of jij/ jullie nog open staan voor nieuwe contacten? Ik ben 35 en woon sinds een jaar (weer) in Den Haag en zou ook graag meer mensen willen leren kennen..



Groetjes, Iris
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nadine en de andere vrouwen.



Ik ben chantal en 33 jaar en woon in het centrum van den haag sinds 3 jaar.

Vinden jullie het leuk om een gezamelijke whatsapp groep te hebben zodat we daarin kunnen afspreken en leuke dingen te delen.

hopelijk zijn jullie enthousiast mijn email is chantalnatasja@hotmail.com



gr. chantal
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een vrouw van 39 (bijna 40) en woon in Den Haag. Lijkt mij ook leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen in mijn woonplaats! Ik ga regelmatig wat drinken in de stad of naar een optreden, ook wandel en fotografeer ik graag.

Mijn mail-adres is nikkikardol@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat leuk, ook ik (bijna 30) zit in deze buurt en zou het supergezellig vinden om er wat nieuwe mensen bij te leren kennen! Keertje stappen, een happie/drankje doen, shoppen, crea-bea stuff doen, spelletjes, naar 't strand, filmpje pakken, sporten... genoeg te doen!



Misschien is het idd een idee om een Facebook/WhatsApp groepje te maken, of een keertje te stappen met een groepje (wat vrijblijvender).



Wie weet tot ziens!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen! Ben ook bijna 30 en af en toe ergens wat eten, filmpje, koffie of iets cultureels lijkt me gezellig. Groetjes!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
Hai allen!

Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben een vrouw van 30, hou ervan om leuke dingen te doen (en das breed), hou van wandelen en van andere gekkigheid.

Mijn e-mailadres is anemoon19@yahoo.com
Hi meiden!



Ben ik nog op tijd om me in deze gezellige groep te wurmen? 36 jaar, wonende in Den Haag en zin in terrasjes, theetjes, kleppen en af en toe uitgaan!
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,



Klinkt gezellig en ook toe aan wat nieuwe contacten.



Ben 40 plus en woon in den haag.



Al wat afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten en vooral om spontaan iets leuks te ondernemen.

Of ben ik te laat...

O ja ik ben 37 jaar en woon in Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
Heyy meiden,



kan ik me nog aanmelden?

Ben ook opzoek naar nieuwe vriendschappen.

Ben 29, single en woonachtig in rdam.



Groetjes
Verwijderd
anoniem_6403aefb0a56d wijzigde dit bericht op 21-08-2015 19:29
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
@ Nadine: ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Misschien kun je me dan een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Meiden sorry dat ik niet (eerder) gereageerd heb. Ben een beetje druk geweest en omdat ik hier nieuw ingestapt ben weet ik blijkbaar ook niet zo goed hoe het werkt 😁 Sorry



Super leuke reacties allemaal en het lijkt me hartstikke leuk met jullie af te spreken!



Ik zal even een emailadres aanmaken en die op dit forum doorgeven. Als we daar dan onze telefoonnummers op uitwisselen kunnen we met een wapp wat proberen af te spreken. Evt afzonderlijk of in groepsverband.



Groetjes

Nadine
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, leuke berichtjes lees ik hier.

Ik hoop dat ik me ook nog kan aanmelden. Ik ben 40 jaar, single en woon in Den Haag. Ik ben ook wel in voor een filmpje, theater, bordspellen, uiteten, wandelen, fietsen etc.

Email: songlian.ip@ziggo.nl



groetjes, Isabel
Alle reacties Link kopieren
Hai allen,



ik ben ook wel toe aan meer gezelligheid in Den Haag. Met een groep meiden of één op één. Ik ben 28 jaar oud en hou o.a.van terrasjes, lekker uit eten gaan, films en bordspellen. Het lijkt me leuk om aan te sluiten!



Mijn email is msch.groeneveld@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven