Vriendinnen gezocht in Rotterdam

29-09-2014 13:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Sammie, ik ben een meid van 21. Ik ben erg vroeg getrouwd en heb een hele nare periode achter de rug, recent ben ik gescheiden en woon nu beschermd in Rotterdam. Eindelijk begin ik mijn leven weer op te bouwen en het enige wat ontbreekt zijn leuke vriendinnen om iets mee te doen.



Ik ben zelf geen stapbeest, maar ik hou van winkelen, sporten, film kijken en gewoon lekker kletsen. Aangezien het lastig is in Rotterdam om een nieuwe vriendinnenkring op te bouwen probeer ik het via het forum hier.



Ik hoop dat iemand het leuk vind om met mij eens wat te gaan doen.



Groetjes Sammie.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes met meiden vinden! Je komt er vast bovenop en als je zo open staat voor vriendinnen komen die er vast en zeker wel.
far from what i once was, but not yet what i am going to be
Hoi!



Ik kan je geen privebericht sturen.



Ik heb een FB-pagina met een aantal meiden, vind je het leuk om toegevoegd te worden?

Mail me even: toefjeslagroom@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
heyy alles goed ik ben chellie woon in nijkerk kom uit rotterdam ben dr ook regelmatig lijkt me leuk om je beter te leren kennen.. als je interesse heb mail me lovelygirlygirl_@hotmail.com



gr chellie
Alle reacties Link kopieren
heey,



wat vervelend om te lezen, maar ook fijn dat het langzaam beter gaat. het lijkt mij wel gezellig om je te leren kennen. je mag me een prive bericht sturen als het je wat lijkt, ik woon in schiedam maar woon dicht bij openbaar vervoer dus geen probleem. ben zelf 23 en heet samantha.



Ik hoor het wel.



Groetjes,

Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hoi Samantha, ik heb je net een berichtje gestuurd. Hoop gauw wat van je te horen.



Groetjes,



Sammie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven