Vriendinnen gezocht in omgeving Nijmegen!

28-10-2013 19:32 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar nieuwe contacten in de omgeving van Nijmegen. Ik ben 23 jaar en studeer pscyhologie. Het lijk me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en samen eens een terrasje te pakken, een goed gesprek te voeren, te winkelen of te stappen.



De vriendinnen van mijn huidige vriendinnengroep wonen allemaal in andere steden in verband met hun studie. Daardoor spreek en zie ik hen wat minder en mis ik soms wel wat gezelligheid
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
anoniem_71956 wijzigde dit bericht op 11-11-2017 10:08
Reden: Spelfout
80.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lola,

Ik ben Michelle en ik woon heel dicht in de buurt van Nijmegen. Ik ben 24 jaar en ben sinds een jaar afgestudeerd aan de Pabo en daarnaast een master gedaan. Ik heb een tijdje met mijn ex in Eindhoven gewoond, en nu ben ik weer terug en zit ik een beetje met hetzelfde probleem als jij. Ik ken weinig mensen meer hier en het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. De meeste van mijn vriendinnen wonen ook verder weg, dus het lijkt me erg leuk om contact te hebben. Studeer je aan de HAN?

Lijkt me leuk om wat van je te horen. Je mag me ook mailen, op M_J1820@hotmail.com of ik houd deze site in de gaten.



Groetjes Michelle
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

ik zag jullie berichtjes en ik dacht... laat ik ook even reageren!

ik woon nu sinds een jaar in Nijmegen, maar door omstandigheden

heb ik nog niet veel meiden leren kennen.

Even kort over mezelf: ik ben bo, 23 jaar oud, woon samen met mijn vriend en twee kindjes is Nijmegen. Ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening aan de HAN.

Omdat ik het druk heb met mijn gezin en studie lijkt het me heel leuk om iemand te leren kennen die in is om er op uit te gaan! winkelen, stappen of andere dingen vind ik allemaal leuk. Misschien hoor ik van jullie!



groetjes bo
Alle reacties Link kopieren
Leuk jullie reacties! Misschien kunnen we eens samen af spreken? Een keer doordeweeks of in het weekend;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prima idee! Misschien vrijdag avond ofzo?

Ik heb deze week nog tentamenweek, dus dat komt mij beter uit.

Dat we ergens afspreken in de stad om wat te gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, ik kan vrijdagavond wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lola,



Leuke oproep! Ik ben Linda, 25 jaar, en ben sinds een jaar afgestudeerd. Ook wonen mijn vrienden helaas niet meer dichtbij, waardoor ik ook soms de gezelligheid mis.



Het lijkt mij ook leuk om een keer af te spreken ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn er al 5 Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
haha als je sommige zinnen leest lijkt dit net een dating site..

Zijn er meer van jullie die vrijdag avond zouden kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou vrijdags wel kunnen! Toevallig kan ik nu vrijdag en de week erop niet:( de 22e kan ik wel, hoe zitten jullie dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan deze vrijdag ook, de week erop ook niet, maar daarna weer wel, toevallig . Misschien kunnen we deze week doen op vrijdag?

Lola kan, Bo kan. Linda, kan jij dan ook?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb t niet duidelijk getypt zie ik;) Ik kan nu vrijdag ook niet. Deze maand pas de 22e voor het eerst op een vrijdag
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik zie nu dat je het ook anders kunt lezen. Ik kan ook wel een andere avond. Zaterdag bijvoorbeeld, weet niet hoe jullie dan zitten. De 22ste duurt nog een tijdje.. Maar als niet iedereen eerder kan kunnen we dat doen
Alle reacties Link kopieren
ik vind het prima om zaterdag af te spreken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in het weekend soms terug naar mijn ouders, aankomend weekend en het weekend erop dus:( ik kan wel alle dagen doordeweeks en ook redelijk vaak in het weekend alleen net niet aankomende twee weekenden
Alle reacties Link kopieren
oh jammer zeg, ik kan de 19e tot de 30e niet, mijn vriend (militair) is dan weg naar het buitenland. ik hoor graag of andere dit weekend nog wel willen of dat het overgaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan meestal ook wel, doordeweeks alleen niet op maandag en woensdag. Misschien volgende week donderdagavond? de 14de?
Alle reacties Link kopieren
De 14e kan ik! I'm in;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan donderdag de 14e ook! dan nu de volgende vraag...

Waar spreken we af en wat is het plan!?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames ik studeer in Nijmegen en woon opmezelf naast het arnhemzuid station. Het lijkt me ook gezellig om te joinen



Mijn email is C.kleipoel@student.ru.nl



Mail me even, dan kunnen we nummers uitwisselen

en indien iedereen whatsapp heeft een groeps ap starten?



Groetjes Christel :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn nummer naar je toe gestuurd Christel
Alle reacties Link kopieren
Heey wat gezellig!



Ik ben 23 en woon sinds April in nijmegen Noord samen met mijn man (getrouwd).

Wij komen zelf uit het westen en vanwegen zijn werk verhuist naar deze kant van het land.

het lijkt me wel leuk om hier wat meiden te leren kennen.



@bo mijn man is ook militair



Groetjess!
Alle reacties Link kopieren
Hey poekie mijn vriend is ook millitair en helaas nu op uitzending, de tweede keer dit jaar. Ik heb Michelle der nummer al. Verder nog niets ontvangen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn nummer ook gestuurd^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven