Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:33.
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 11:19.
[ Vriendin(nen) gezocht noord-oost groningen ]
- Hallo forummers!
Ik ben opzoek naar lieve, spontane betrouwbare vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen.
Ik ben 22 jaar en kom uit noord-oost groningen. Sinds kort woon ik weer 'thuis' na een poosje te hebben samen gewoond. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen, terrasje te pakken, af en toe gezellig uit gaan, dagjes weg en films/series kijken.
Heb jij dezelfde hobby's en kom je uit noord-oost groningen dan hoor ik graag van je!
- Hey,
Je oproepje spreekt me heel erg aan; ik ben 21 en woon sinds een halfjaar ongeveer weer alleen nadat mijn relatie is verbroken. Ben dus ook op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Ik houd van terrasjes pakken, koffie doen, naar de bios gaan of lekker thuis op de bank tv kijken en af en toe uitgaan.
Liefs, - Hoi imnya,
Leuk dat je reageert!
Weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt maar het lijkt mij wel een goed idee dat ik je een persoonlijk bericht stuur met mijn emailadres ed. Kunnen we miss via de email verder kletsen!
Liefs - Ik zie dus net dat ik je geen berichten kan sturen omdat we geen vrienden zijn geloof ik..
Ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd, miss dat als je die accepteert we elkaar wel berichten kunnen sturen;)
Wil namelijk niet mijn email adres hier neerzetten aangezien die uit mijn naam bestaat:P - Vind het jammer dat je niet meer reageert imnya.
- Hey,
Sorry voor de hele late reactie. Er zat wat dingen gebeurd en dit topic is me helemaal ontschoten. Ik heb alsnog een verzoek gestuurd. Misschien kan je mij mailen als je het ziet? Mijn mail is imnya.x@gmail.com
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 11:19.