Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven

26-04-2013 12:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een datum geprikt?



Ik heb gisteren een oproep geplaatst, maar zie dit bericht nu pas.



Mocht er nog iets gepland worden dan sluit ik me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:1987liv1987 schreef op 11 juni 2013 @ 14:56:

Is er al een datum geprikt?



Ik heb gisteren een oproep geplaatst, maar zie dit bericht nu pas.



Mocht er nog iets gepland worden dan sluit ik me graag aan!



1987liv1987@gmail.comIk heb je een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Is er al iets afgesproken? Ik wil ook wel graag mee. Ben 24 uit Tilburg. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gemaild.quote:1987liv1987 schreef op 11 juni 2013 @ 14:56:

Is er al een datum geprikt?



Ik heb gisteren een oproep geplaatst, maar zie dit bericht nu pas.



Mocht er nog iets gepland worden dan sluit ik me graag aan!



1987liv1987@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:tiger013 schreef op 14 juni 2013 @ 13:51:

Hallo! Is er al iets afgesproken? Ik wil ook wel graag mee. Ben 24 uit Tilburg. Groetjes*
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er ook graag bij als dat kan =)

n.vanhooff@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb een paar een berichtje gestuurd via mail om ook mee te kunnen doen (lauraleeuw@live.nl) hopelijk hoor ik iets terug lijkt me gezellig



Groetjes, Laura uit Eindhoven
Alle reacties Link kopieren
wat een pech alles weg!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Lijkt mij ook gezellig! Ben zelf 27 en woon in eindhoven.

Mijn mailadres is yes_sica@hotmail.com



Grtz

yes_sica
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames!



Ik woon sinds een aantal maanden bij mijn vriend in Eindhoven en ben nog redelijk onbekend hier.

Het lijkt mij leuk om contacten op te doen in Brabant en de Brabantse gezelligheid te proeven!



Ik ben Laura, 33 jaar, werk fulltime in de Sales, heb een pony waar ik lekker mee in het bos rijd en kom oorspronkelijk uit Utrecht.



Om verder te kletsen; lauraspelt@gmail.com



Grtz,

Laura
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Anne 28 jaar en woon sinds oktober in Geldrop en lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen

mailen kan naar anneflore72@hotmail.com



Alle reacties Link kopieren
Hallo Allen



Vast te laat denk ik.. 23 jaar, Den Bosch.. hoop dat ik niet te laat ben!



P.S De brabantse gezelligheid is er sowieso, maar altijd leuker samen toch;)!



Groetjes
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is al wat ouder, en het is zomervakantie dus hopelijk zijn er nog wat mensen uit dit clubje die kijken en mij een reactie willen sturen!



Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik ben ruim 1 jaar geleden vanuit Maastricht waar ik gestudeerd heb, verhuist naar mijn vriend in Eindhoven. Ik werk in Utrecht en mijn vriendinnen zijn blijven hangen in Maastricht, of verspreid richting de randstad. In Eindhoven heb ik dus nog geen vriendinnen en naast mijn werk nog niet te tijd genomen om dit op te bouwen. Nu mijn werk op de rails staat, daar toch wel heel erg veel zin in! Gelukkig bleken daar meer meiden hetzelfde over te denken!



Het lijkt me leuk om hier een Eindhoven een gezellige vriendengroep te hebben om gewoon regelmatig leuke dingen te doen of gewoon een kopje thee te drinken of een glaasje op het terras in de avondzon! Dus als er nog plek is, zou het leuk zijn als jullie me een berichtje kunnen sturen! Kan via dit forum, of via mail greetzlaura@hotmail.com. Hopelijk tot snel dan!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Leuk om te lezen dat er nog wel meer zijn zoals ik, die graag nieuwe mensen leren kennen om leuke dingen mee te doen.

Ik zie al wat email adressen staan. De mijne is flappie3@live.nl



Groetjes Lieke
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Leuk initiatief! Ook ik woon in Eindhoven met mijn vriend maar heb elders gestudeerd, dus lijkt me leuk om meiden in de buurt te leren kennen en op z'n tijd wat leuks te gaan doen.

Ik zie idd dat dit berichtje al wat ouder is, maar niet geschoten....
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Mij lijkt het ook heel leuk om contact te hebbe .. Ik ben Inge en 23 jaar?..





Gaan jullie wat afspreken?..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort lid van een activiteitenclub die is opgericht om mensen uit Eindhoven en omgeving bij elkaar te brengen en samen leuke en gezellige activiteiten te ondernemen. Uiteraard ben ook jij van harte welkom want hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Wellicht ook leuk voor jullie. Mijn mailadres is mvvd87@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_150321 wijzigde dit bericht op 13-10-2013 02:08
Reden: Niet meer zichtbaar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Wat een leuk initiatief, maar zie dat het berichtje al wat ouder is..

Ik ben Meike en 24 jaar uit omgeving Eindhoven.

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn email is: meike_vangastel@msn.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!



Ik woon sinds een tijdje ook in Eindhoven en ken eigenlijk nog weinig mensen.Ik ben 27. Zou het leuk vinden om ook andere meiden te leren kennen. :-)

Ik hoop dat het het nog kan en niet te laat ben. Zie dat de berichten al wat ouder zijn.



Groetjes..
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Wat een leuk initiatief! Ik ben zelf ook op zoek naar gezellig mensen in Eindhoven om leuke dingen mee te gaan doen, vooral in de weekenden.





Mijn naam is Vera en ik ben 23 jaar oud.



Je kunt me mailen naar: la_queen_vera@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik woon sinds een tijdje ook in Eindhoven samen met mijn vriend, wij komen hier beiden niet vandaan dus alles is nog erg nieuw. Ik zou het leuk vinden om andere meiden te leren kennen om gezellig mee af te spreken. Mijn naam is Kim, 29 jaar en werkzaam in een woongroep voor psychiatrische patienten. Ik zie al vele reacties maar ook veel oudere ertussen staan. Hoop dat ik niet te laat ben!

Mailen? Leuk!:) kimbrugman84@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik woon sinds 2 jaar in Tilburg samen met mijn vriend, maar hier kennen we niemand. Wij zijn op zoek naar nieuwe vrienden, want onze oude vriendschappen zijn verwaterd door onze verhuizing, ook al scheelt het maar 60km. Ik ben Cindy, 28 jaar, werk als doktersassistente. Eindhoven is voor ons geen probleem, mijn vriend werkt in Eindhoven. Je kan me mailen op sunshinecin@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgende week zondag (9 febr) naar de activiteitendag van www.e-vrienden.nl, hoop daar wat nieuwe vriendinnen te ontmoeten en een leuke dag te hebben. Wellicht ook iets voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ben wel benieuwd of de vriendschap iets is geworden?

Ik woon sinds een tijdje ook in Eindhoven en ben ook op zoek naar leeftijdsgenoten. Ik ben 21jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven