Vriendinnen met kind(eren) gezocht jn Berkel-enschot :-)

17-09-2014 22:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ben een tijdje terug in Berkel-enschot (in de buurt van tilburg komen wonen) met een baby en peuter, en ik zou het leuk vinden om hier meer mama's te leren kennen. Lijkt me gezellig om met kinderen (of zonder, haha) af te spreken en ik merk dat het lastig is om mensen met jonge kinderen te leren kennen. Dus lijkt het je wat, dan hoor ik het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Es26 schreef op 17 september 2014 @ 22:01:

Hallo meiden,



Ik ben een tijdje terug in Berkel-enschot (in de buurt van tilburg komen wonen) met een baby en peuter, en ik zou het leuk vinden om hier meer mama's te leren kennen. Ik ben trouwens begin 30, mijn viva naam is wat misleidend . Lijkt me gezellig om met kinderen (of zonder, haha) af te spreken en ik merk dat het lastig is om mensen met jonge kinderen te leren kennen. Dus lijkt het je wat, dan hoor ik het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Silvie,26 en ik woon in Reusel, niet ver van Berkel-enschot af. Ook heb ik een dochtertje van 4.



Als je wilt kun je mailen naar silvietje26@gmail.com



Groetjes van Silvie
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon in Oisterwijk en heb een zoontje van 4!!!ik ben 30.leuk om in contact te komen! Ben je helemaal nieuw hier in de omgeving? Gr Saskia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven