Vriendinnen omg Amsterdam / Haarlem

11-08-2014 19:57 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben Kim, 30 jaar en ik kom uit de buurt van Haarlem / Amsterdam. Ik ben op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen! Ik voel me soms nogal alleen als ik om me heen kijk en alleen maar meiden van mijn leeftijd zie die gesetteld zijn met man en kind:) Ik ben zelf dus single, maar dat betekent niet dat ik perse op zoek ben naar single meiden! Ik hou van wijntjes drinken, lekker uit eten gaan, beauty, mode, stedentripjes, af en toe een feestje enz. Ik mis momenteel wat 'echte vriendinnen' in m'n leven, terwijl dat juist iets is wat elke vrouw nodig heeft!!



Ik hoop snel wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Heey Kim,



ik ben Jessica 23 jaar, en woon in Hoofddorp samen met mijn vriend. Ik ben in voor nieuwe vriendschappen, mijn vriend is veel werken en dan voel ik me wel alleen en wil ik graag een vriendin/vriendinnen hebben om gezellig mee te kunnen afspreken!

Leuke dingen doen, kletsen, soms een feestje/festival/concert.



Hoop snel wat van je te horen, dan kan ik in de email meer vertellen over mezelf!

evers.jessica@hotmail.com



Groetjes Jessica
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Ik woon ook in de buurt, lijkt me gezellig om eens een thee/wijn-met-taart te doen!



Ben 26, en sociale kring is de laatste jaren wat verwaterd. Tijd om daar verandering in te brengen!
Hey :-),



ik woon sinds kort in Haarlem, ben 26 jaar en zou ook graag m'n sociale kring uitbreiden. Ik ben eigenlijk wel voor van alles in en ook zeker op zoek naar echte vriendschap.

Als iemand het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen en ook in de buurt woont, mijn emailadres is: laviehaarlem@gmail.com



Wellicht tot mails :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 20 jaar en woon ook in de buurt van Haarlem. Verder ben ik veel te vinden in Hoofddorp en Amsterdam.

De laatste tijd merk ik dat ik echt behoefte hem om nieuwe sociale contacten op te doen. Ik hoop dat ik via dit forum een leuke vriendin kan vinden om gezellige dingen te doen zoals terrasjes, shoppen, high tea'en enzovoort.

Mijn e-mailadres is; chandelai@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de meiden met een @-adres een mail gezonden. Kim, ik kon jou helaas niet mailen, stuur anders even je mailadres in een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik ben 32 en kom ook uit de buurt van Haarlem/amsterdam. Sluit me hier graag bij aan!

Kimnicole waar kan ik je op bereiken?



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hola!



Kan ik me nog aansluiten? Ik ben 30, single, woon in Zaanstad, maar ben veel in Haarlem en Amsterdam te vinden. En natuurlijk erg gezellig Emailadres: jitske1984@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ook ik sluit me graag aan!



26 Amsterdam shoppen,uitgaan,terrassen,filmpje pakken oftewel the usual meiden dingen



Wittechocolaatjes @ hotmail . nl



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ben 30, woon in Haarlem. En sluit me ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Mij lijkt het ook leuk om aan te sluiten. Ik ben 24 en woon in Amsterdam en ik ben vaak in Haarlem. Mijn email is zalm90@outlook.com
Hoi Kim,



Heel leuk! Ik ben 29, woon in Haarlem en sluit me graag aan!

Kunnen we geen Facebookgroep starten bijvoorbeeld? Mijn e-mailadres is czwarts85@gmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Ik ben 32 en woon vlakbij Haarlem, en sluit me er graag bij aan...

Een facebook groep lijkt me wel een leuk idee, is ook makkelijk met afspreken.



Mijn email is vivalinda123@gmail.com



Tot snel
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik sluit me hier ook graag bij aan!

Ik heb zelf ook eigenlijk helemaal geen vriendinnen en mis het om iets leuks te doen met een vriendin.

Ik ben Stephanie, 26 jaar en woon in Amsterdam.

Ik hou heel erg van reizen, shoppen, koken, fotografie, tv/films kijken, lezen, dieren, beauty, tattoo's, social media en van concerten, musicals en bioscoop.



Mijn email is Stephanie____@live.nl



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben Danielle, 29 uit Hoofddorp!

Ik ben graag creatief bezig, lekker shoppen, uit eten, terrasje etc...leuke meiden dingen

Ik zou het leuk vinden mij ook aan te sluiten, nooit genoeg vriendinnen toch?

This_is_dani@hotmail.com

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ook ik sluit me aan!

Sam, 34 jaar maar zeg al 6 jaar 28

Woon om de hoek van Haarlem

What else... Bovengenoemde dingen, hou ervan!

Praat idd wat makkelijker via FB



Mijn emailadres is: s_hebron@hotmail.com



Grtz Sam
Alle reacties Link kopieren
Een Facebookgroep is een goed plan! Wie maakt hem aan?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wat een leuk topic Kim.



Ook ik sluit mijn graag aan.

Mijn naam is Joanne 31jr en woon samen met mijn vriend

In Hoofddorp.

Omdat mijn vriendinnen groepje een beetje uitelkaar is gegeroeid

Ben ik opzoek naar leuke nieuwe vriendinnen.



Groetjes

Joanne
Alle reacties Link kopieren
Als jullie je "FB naam" even mailen naar mij

S_hebron@hotmail.com (laag streepje) maak ik wel een groep aan en voeg jullie toe



Grtz Sam
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop reacties, leuk meiden!



Sam, heb je al reacties gekregen op de FB-groep?
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Nee, nog geen mailtje ontvangen
Top dat jij de FB-groep gaat aanmaken Sam! Ik ga je mailen! Andere ladies ook al gemaild? Zo'n groep is indd handig met afspreken heb ik gehoord. Moet uiteraard wel een besloten groep zijn toch
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels met z'n 4en op de (gesloten) FB groep

Dus, wie zin heeft.. Ff mailtje naar S_hebron@hotmail.com (laag streepje)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild Sam! gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
OMG! Ik dacht dat er niemand gereagaard had omdat ik geen mail ervan had ontvangen! Mag ik nog bij de FB groep?

Gezellig meiden!! Ik zal even een mailtje naar jou sturen Sam!



xx Kim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven