Vriendinnen omgeving Drachten/Leeuwarden gezocht.

25-06-2014 23:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zoek leuke/lieve contacten om een vriendschap mee op te bouwen en om gezellige activiteiten mee te ondernemen ( bijv. shoppen, bioscoopje pakken, uiteten, wijntje drinken, wandelen/hardlopen of heerlijk theeleuten).



Ik ben 24 jaar, werk fulltime in de zorg (psychiatrie) en woon samen met mijn vriend in een dorpje tussen Drachten en Leeuwarden.



Ben benieuwd naar de reacties



Liefs B
Alle reacties Link kopieren
Heyhey!! Ik las per toeval je oproep.. Ben na een verhuizing en een leven wat nogal op de kop ligt weer terug komen wonen in omgeving Drachten. Veel oude contacten zijn aan het verwateren en ik sta helemaal open voor nieuwe contacten!



Ben 26 jaar, sinds kort vrijgezel en woon in een dorpje nabij Drachten.

Mijn hobbies zijn sporten, paarden, motorrijden, maar vooral ook de lekker typische vrouwendingen.. beetje shoppen, filmpje kijken, thee drinken, wijntje drinken in een barretje savonds enz enz..



We zouden prive wat info uit kunnen wisselen om te kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi!



Leuk berichtje! Ik ben 25 jaar, werk ook in de zorg (mensen met een verstandelijke beperking) en zou ook graag nieuwe contacten opdoen om leuke dingen mee te ondernemen, Ik woon in Leeuwarden.



Ik wacht je reactie af! groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!



Na war rond te kijken op het forum, zag ik je berichtje!



Ben opzoek naar leuke en nieuwe contacten om ook leuke dingen mee te doen!



Ik ben 26 en heb al 8,5 jaar een relatie, woon in Leeuwarden



Ik hou van typische vrouwen dingen en hou van dieren, altijd paarden liefhebber geweest, bioscoopje, festivals !
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven