Vriendinnetjes gezocht in omgeving Rotterdam

14-06-2014 10:51 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik woon op dit moment al een paar jaar in Rotterdam, waar ik al een erg leuke tijd heb beleefd (in een studentenhuis en met klasgenoten). Omdat ik nu werk en op mijzelf woon merk ik dat deze contacten minder worden en wordt het lastig om leuke dingen te doen! Zelf heb ik wel een vriendje waar ik veel leuke dingen mee doe, maar de echte "meidendingen" mis ik toch wel een beetje!



Zelf lijkt het mij erg leuk om bijvoorbeeld via dit forum af te spreken met andere meiden die ook tegen dit probleem aanlopen (of ben ik de enige?).



Ik vindt het leuk om een drankje te doen in de stad, naar festivals te gaan of juist lekker naar de sauna te gaan! Omdat ik nog wat vrienden van buiten Rotterdam heb is het lastig om bijvoorbeeld even spontaan een drankje in de stad te doen.



Laat het mij weten en wie weet kunnen wij (of met een groepje) een keer afspreken om wat leuks te gaan doen en elkaar beter te kunnen leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Je verhaal is erg herkenbaar en het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sammie, als je wil kun je mij een priveberichtje sturen? Ik kan jou helaas geen berichtje sturen?
Hi!



Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar je berichtje spreekt me in ieder geval aan. Ik mis het 'echte meidendingen doen' ook wel, zeker omdat vriendschappen verwaterd zijn.



Ik ben 22 en kom uit Delft, over een week studeer ik af en ben inmiddels druk bezig met solliciteren.



Wat ik bijvoorbeeld leuk vind om te doen, is: sporten, films, dagjes weg, reizen, eten en drinken, winkelen, etc etc.



Ik hoor graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Heel Herkenbaar en lijkt mij ook heel gezellig.

Ik ben zelf 22.

Ik hoor graag van je
Alle reacties Link kopieren
Heey, ik woon net in Rotterdam voor mijn studie, ben bijna 19. Zou het leuk vinden om nieuwe contacten op te doen. Stuur me een mailtje nbla89@gmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik herken mezelf in dit verhaal.

Kan ik me nog aanmelden?

Ben wel 29, single en woon in rdam.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Je oproepje spreekt me aan maar ik kom zelf uit Oosterhout (vlakbij Breda) maar heb een goede vriendin in Dordrecht en Rotterdam wonen waar ik ook gewoon spontaan mee afspreek dus wat mij betreft belemmert dat het spontane daten zeker niet! Ik ben dol op festivals. Nu de zon begint te schijnen begint het weer te kriebelen!! Terrasjes pakken, drankje doen in de stad, daar ben ik altijd voor in.



Zou het leuk vinden om wat van je te horen.



Groetjes,

Yvonne
Hey meiden,





het lijkt mij leuk om een groepsmail o.i.d. aan te maken, misschien dat er dan eens afgesproken kan worden?
Lijkt mij ook leuk om nieuwe contacten te ontmoeten. Ik ben 29 en woon in Rotterdam.
Anneens

Ga je nog iets met dit topic doen, of blijft het alleen bij een oproep?
quote:purplebutterfly schreef op 04 juli 2014 @ 14:32:

Anneens

Ga je nog iets met dit topic doen, of blijft het alleen bij een oproep?Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben Jolanda, 28 en woon in Ridderkerk.. Heb eigenlijk hetzelfde probleem, het wordt lekker weer en dan zit je op de bank omdat vriendschappen verwaterd zijn of omdat mensen te ver weg wonen...

Hebben jullie inmiddels al afgesproken of gaat dat nog gebeuren? Lijkt me wel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten... Maar hoe gaat dit vorm krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Heeee!



Leuk oproepje! Het lijkt mij ook leuk om meer meiden/vriendinnen te leren kennen:).

Ik ben zelf 25 en ik woon ongeveer 25 minuutjes van Rotterdam vandaan.

Is er intussen al een groepje meiden om iets mee af te spreken?

Het lijkt me heel gezellig!:)

Mijn email is: liefs.bettine@hotmail.com



Liefs, Bettine
Ha meiden,



ik denk dat het initiatief niet vanuit TO gaat komen, ik vind het wel leuk om een groepsmail/facebook/whatsapp aan te maken?



Heb persoonlijk geen voorkeur voor één van de drie! Roept u maar
Alle reacties Link kopieren
dames!



woon zelf ook in Rotterdam en lijkt mij ook wel leuk bij jullie aan te sluiten!!!





Groetjes laura,
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



Ik had een privé-bericht gestuurd maar er niks meer van gehoord. Het maakt mij niet uit welke vd 3 maar mijn mailadres is:

cosmopolitan_1981@hotmail.com



Gr,

Sabrina
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 19 en woon in Dordrecht! :-)



Kan ik erbij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben 25 en woon sinds 3 jaar in Rotterdam.

Doordat veel meiden zijn gaan samen wonen buiten Rotterdam zie ik ze niet veel meer.

Ik ga graag een drankje doen op de meent ( 1nul8) maar de witte de with vind ik ook erg leuk. Ook opzoek naar een leuk sportmaatje of voor een drankje! Gewoon gezelligheid ::)

Als iemand zich hierin herkent

Ik sluit mij graag aan
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Het lijkt mij ook leuk!

Zou ik er ook nog bij mogen?



Mijn emailadres is

linkstephanie@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, leuk leuk! I'm in ;) wie kan ik mailen?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Misschien leuk om samen een dagje in te plannen en met ze allen wat te doen? Festival bezoeken?
Zal ik een FB pagina aanmaken?

Als jullie je FB naam doorgeven (hier of via privé bericht), dan voeg ik je toe als je het leuk vindt!



Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is zoals te verwachten

Stephanie Link uit Poortugaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven