Vriendschap gezocht in Utrecht

30-07-2014 22:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon sinds een tijdje in Utrecht omdat ik een leuke baan heb gevonden in de omgeving. Mijn vrienden wonen helaas allemaal verweg. Ik zou graag een leuke vriendschap willen in de buurt om leuke dingen mee te doen. Ik vind het gezellig om een terras te pakken of samen te eten of sporten.



Ik hou van reizen, festivals bezoeken, series kijken, terrasje/kroeg en van gezelligheid!



Hopelijk zijn er andere meiden die ook opzoek zijn gezelligheid en vriendschap in Utrecht! Ik hoor het graag!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hey Suzanne,



Ik woon in Amersfoort, vind je dat te ver of valt het mee?



Groetjes Martine
Hallo Suzanne,



Ik woon en werk in Utrecht. En ik wil graag mijn vriendenkring wat uitbreiden. Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, winkelen, bios, film thuis op de bank/ serie, thee te drinken of ander lekker drankje, wandelen. Sporten. Met mooi weer terras te pakken.



Gr. Blacky
Alle reacties Link kopieren
Hallo Suzanne,



Ik woon ook in Utrecht en heb een leuke baan in de buurt. De afgelopen paar jaar ben ik erg druk geweest met studeren naast mijn baan. Nu ik daarmee klaar ben, heb ik weer tijd om leuke dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik zou het erg gezellig vinden binnenkort samen een terrasje te pakken en te kijken of het klikt.



Groetjes,

Relana
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik woon sinds april in Utrecht, maar ik heb nog niet echt tijd gehad om dingen te ondernemen in Utrecht en dat doe je ook niet zo snel als je weinig mensen kent ;) Ik hou erg van gezelligheid, drankjes en koffiedrinken. Maar ook van sporten en dingen ondernemen. Ik wil jullie graag leren kennen! Zullen we anders zondagavond wat gaan drinken?



Groetjes Emma
Alle reacties Link kopieren
Eey meiden,



Super leuk al jullie berichtjes te lezen.



Ik woon ook net in Utrecht ken wel wat mensen in Utrecht, maar zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.



Gezellig shoppen, festivalletje meepikken, etentje, sporten of lekker bankhangen met koffen / thee of wijn



Misschien een idee om een koffie / (thee) momentje te plannen deze week of volgende week?



Let me know



Groetjes

Daniëlle
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Herkenbare berichten allemaal! Ook ik woon nog niet zo heel lang in Utrecht en het lijkt me leuk om nieuwe mensen in Utrecht (en omgeving) te leren kennen en gezellige dingen mee te ondernemen!



Misschien leuk om een keer een borrel met z'n allen te doen?!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik woon sinds samen in Maarssen. Het lijkt me leuk om gezellige meiden te ontmoeten om leuke dingen mee te doen.

Hebben jullie al afgesproken met elkaar?



Groetjes Carine
Alle reacties Link kopieren
Ey,





Er is nog niets afgesproken jammer genoeg heb een berichtje rondgestuurd maar geen reactie helaas.

Misschien kunnen jullie mij je een privé berichtje met je mail adres sturen of via hier. Dan kunnen we gezellig afspreken



Groetjes Daniëlle
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben nog niet zo lang geleden bij mijn vriend in Utrecht komen wonen, maar net zoals jullie lijkt het me gezellig om wat leuke meiden te leren kennen! Hebben jullie elkaar inmiddels al gesproken? Ik zou het in ieder geval leuk vinden om wat te horen, kan via een berichtje hier of even emailen naar everybodyloveslucy27@gmail.com :-)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik herken me wel in jullie berichtjes! Woon in Utrecht en mijn vrienden wonen vooral buiten de stad. Dus mis vriendinnen om mee af te spreken.



Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken? Of kan ik me nog bij jullie aansluiten?



Groetjes,

Els
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ook hier herkenning. Vrienden wonen in een ander deel van NL en even afspreken gaat daardoor niet zo makkelijk. Lijkt me leuk om een keer af te spreken.



Lijkt me leuk iets van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Allemaal erg herkenbaar. Woon in Nieuwegein, werk in Utrecht. Vrienden zijn door het krijgen van kinderen verwaterd. Het lijk me leuk met een stel meiden wat te gaan drinken, museum bezoeken, uit eten, bioscoop, wandelen, samen koken. En alle andere leuke dingen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi yellow352 en mozartenbach,



Leuk om een keer samen wat af te spreken! Zullen we nog even wachten of er nog wat meer reacties komen en dan iets afspreken?



Groetjes Els
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_208487 wijzigde dit bericht op 20-02-2017 21:17
Reden: Privacy
% gewijzigd
-
Wat ik bij dit soort topics zo vaak zie en zo raar vind, de TO reageert niet meer. Wat is dat toch? Er staan genoeg leuke reacties, maar TO laat niks meer horen. Waarom open je dan zo'n topic



Wel handig voor de rest hier, dat wel Hoop dat jullie hier wat vrienden vinden.
Alle reacties Link kopieren
Verbaas mij er ook vaak over, dat TO dan niet meer reageert, jammer, Maar ondanks dat zijn er wel genoeg meiden die hebben gereageerd dus een keer afspreken moet zowiezo wel gaan lukken lijkt mij !

Hoi Elsels, lijkt me ook leuk om af te spreken. Vanaf donderdag ben ik 2 weken op Ibiza. Daarna moet lukken !
Alle reacties Link kopieren
En hier nog een reactie.

Ik woon sinds een aantal jaar bij Amersfoort en ben ook op zoek naar wat leuke meiden om leuke dingen te ondernemen. ik kom uit Noord-Holland en een netwerk opbouwen in een nieuwe omgeving is toch lastiger dan ik dacht.

Ik ben 37 jaar en heb een zoontje van 3 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik woon al meer dan vier jaar in Utrecht maar ben altijd in voor extra gezelligheid, als iemand een rondleiding door de stad wil of gewoon eens gezellig thee/bier/wijn drinken dan lijkt met dat hartstikke gezellig. Je kan me bereiken via een persoonlijk berichtje. Ik ben 23, kom net terug van een grote reis, start in november aan een baan in de marketing, hou van hardlopen, dansen en gezelligheid!!



Groetjes,

Isabelle
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Leuk oproepje, ik denk dat ieders behoefte(s) ook aansluiten met die van mij. Ik ben 28, woon en werk al jaren in Utrecht maar mis wel wat meer gezelligheid. Ook omdat veel vrienden buiten Utrecht wonen en vaak druk zijn. Iets leuks doen kan zijn in de vorm van sporten, uitgaan (gayscene in Utrecht vind ik ook heel leuk), of gewoon ergens wat drinken of naar de film.



Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wat een leuke en herkenbare reacties. Tegen iedereen, met in het bijzonder mijn naamgenote die de topic begon, zou ik willen zeggen: Hoi, Ik ben dus (ook) Suzanne, 29jr, woon en werk in Amersfoort en ben in voor wat meer sociaal contact om me heen. Fotografie, musea, wat drinken, koken, filmpje pakken> alles kan. Contact? Berichtje! Groetjes, Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Leuke berichtjes hier allemaal ook ik wil mijn vriendenkring wat uitbreiden. Ik ben 25 en woon in Utrecht. Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, te shoppen, te wandelen, naar de bioscoop/ filmhuis en om een wijntje te drinken op het terras. Stuur mij een prive berichtje als het je leuk lijkt een keertje af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Wie hebben er zin om volgend weekend zondag wat te gaan drinken in de stad? Als je een mailtje stuurt naar els.e@outlook.com kunnen we via de mail iets afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild Els!
Alle reacties Link kopieren
Drie mensen al in voor een cafeetje zondagmiddag 19 oktober! Als je mee wil, mail me even op els.e@outlook.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven