Vriendschap gezocht omg Rhenen, Veenendaal, Ede,Wageningen

23-08-2014 14:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Manon, 33 jaar en kom uit Rhenen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en wil graag mijn vriendenkring uitbreiden. Ik ben op zoek naar meiden in de omgeving van Rhenen, Veenendaal, Ede, Wageningen en andere omliggende plaatsen. Ik zou bijvoorbeeld graag met iemand samen gaan sporten, want het lukt me niet om mezelf er alleen toe aan te zetten... Maar ik doe ook graag andere leuke dingen, zoals naar de film gaan, reizen, wandelen, lezen, terrasje pakken, winkelen, enz!



Heb je interesse? Stuur me dan een berichtje, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen!



Groetjes, Manon
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik kom zelf uit Arnhem en zou het leuk vinden om met je in contact te komen. Mijn naam is Tineke en ik ben 28 jaar.



Voeg me toe op Facebook of mail; tinekesoethof@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 37 jaar en kom uit Arnhem. Lijkt me gezellig om eens een drankje te gaan doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



mijn naam is Sabrien, 26 jaar en ben woonachtig in Ede. Ik heb vandaag een oproepje geplaatst maar naast dat onderwerp wil ik graag mijn vriendenkring hier uitbreiden. Lijkt mij leuk om contact te hebben, ook met de meiden die reageren



Groetjes Sabrien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven