Werkloze single moeder (40) zoekt vriendinnen omg Amsterdam

28-07-2014 18:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben een werkloze(8 maanden nu), positieve, alleenstaande moeder van 40 met een zoon van 12. Druk bezig een eigen bedrijfje te starten maar mis vriendinnen om me heen om mee te borrelen, kletsen, en te sparren. Al mijn vriendinnen zijn onderdeel van een gezin of in ieder geval een setje en wonen door heel Nederland. Zij hebben dus andere prioriteiten.

Ik merk dat je als werkloze single echt overal buiten de pot pist.

Vanwege een laag inkomen kan ik me ook geen leuke feestjes, stapavonden en festivals, laat staan een vakantie permitteren.

Daarom zoek ik leuke single dames vanaf ca 35 jaar met of zonder kids om een vriendschap of vriendenkring mee op te bouwen.



Groetjes Lin
Alle reacties Link kopieren
Hallo Stadsgenoot,

Ik ben zelf ook woonachtig in Amsterdam, ik een een goedlachs dame, humor vindt ik heel erg belangrijk, ik ben 41 jaar oud en jong van geest en zie er jonger uit dan mijn leeftijd. Ik ben woonachtig en werkzaam in Amsterdam en ik ben single Ik hou van gezelligheid en lekker praten en ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wil je meer van mij weten zie hier mijn mailadres: astrid.40.zon@gmail.com want ik zit niet zo vaak op deze site. Groetjes
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lin,



Ik ben Rilana en woon in zaandam. Ben ook single, geen kinderen maar wel werkeloos. Geld om overal heen te gaan etc heb ik ook niet dus ik doe zoveel mogelijk low budget. Neem alles zelf mee:)



Misschien leuk om eens in het vondelpark of zo af te spreken?

Ik maak heerlijke ijskoffie.



Groetjes Rilana
hai lin,



ik heb je een privebericht gestuurd - heb je die ontvangen?



via 'plaats bericht' bij je profiel.



grtjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven