Wie herkent dit? Uitgaan Amsterdam 27-35jr.

10-10-2014 21:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is vrijdag- of zaterdagavond en je zit als single 32 jarige alleen op je bank, wijntje erbij, en dan begint het te kriebelen..Je hebt zin om je op te tutten en hup,de stad in te gaan! Eén probleem: al je vriendinnen zitten óf met hun vriendlief op de bank óf bij hun schoonfamilie óf hebben een kindje met de griep thuis óf zijn het stapvirus verloren en willen liever tv kijken of..



Jij baalt, want jij hebt als enige van je vriendinnen nog stééds die leuke vent niet aan de haak geslagen Dus nu zit je weer thuis en je weet ook dat Prince Channing niet opeens hobbelend op zijn paard bij je voor de deur staat (ding dong!) maar toch, in je eentje de kroeg in duiken is ook niet echt gezellig.. Dus hijs je je maar in je pyama met een bak popcorn & filmpje dat net op staat, en je denkt, ach volgende week beter...



OF! je besluit om deze avonden tot een minimum te beperken en een oproepje te plaatsen om gelijkgestemde leuke nieuwe vriendinnen te ontmoeten, die zich in dit verhaal herkennen en ook van die bank af willen en het Amsterdamse nachtleven willen induiken, spontaan of gepland :Imao:



Ik ben 32 jaar (bijna 33 alweer) single dus, werk in de sales, extraverte vrolijke jonge dame die op zoek is naar nieuwe (stap)maatjes, om ook natuurlijk andere gezellige dingen mee te ondernemen (mocht die vent opeens voor mijn neus staan ) Hobby's zijn uiteraard shoppen, snowboarden, muziek, gek op dieren ook. Qua muziek en uitgaan vermaak ik me altijd het beste in de gezellige Amsterdamse danscafés (denk bar italia, kroegjes in de pijp, thorbeckeplein) muziekvoorkeur top 40, dance & festivals etc, al kan ik ook echt genieten van Hazes en andere NL meezingers



Als je je in mijn verhaal herkent, dan lijkt het me leuk om wat van je te horen, ik ben benieuwd! :Imao:



Groetjes Sue
Live now!
Alle reacties Link kopieren
PS: ik zie dat al mn leuke icoontjes niet zo goed zijn overgenomen, oeps!
Live now!
Alle reacties Link kopieren
Hi sue

Ik (36) snap het helemaal. Wil graag weer van de bank, partner wil/kan niet altijd mee.



mail me anders op est.her1978@hotmail.com

misschien dat het klikt
Ehy chick,



Leuk berichtje, stuur je morgen even een privé berichtje met mijn mail adres om met elkaar in contact te komen.
Hi! Heel herkenbaar Ik stuur je een privé bericht met mijn emailadres. Misschien leuk om met een paar meiden af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi,



Lijkt me gezellig! Heb voor de grap een fb groep aangemaakt, misschien is dat leuk?



https://www.facebook.com/groups/874150182603965/



groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sue,



Ik herken dit wel een beetje, dat je zin hebt om uit te gaan en niemand kan of geen zin heeft of iets anders.

Ik heb in Amsterdam gewoond, ik woon nu niet echt in de buurt maar kan er wel naar toe rijden en dan eventueel een slaapplek regelen, wat ook niet zo eenvoudig is. Maar goed....

Ik ben 32 en hou erg van uitgaan. Muziek stijl maakt me niet zoveel uit als het maar gezellig is.

Daarnaast hou ik van gezellig een drankje doen of naar de bios.

Het lijkt me leuk om in contact te komen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hej Ladies,



Ik herken mij ook in de verhalen! Ik heb even op de FB pagina gekeken, maar daar was het nog vrij stil ;). Wellicht wil niet iedereen meteen uit haar anonimiteit treden, logisch ook.



Ik heb daarom een emailadres aangemaakt om de drempel wat te verlagen . Het emailadres is meet.amsterdam.ladies@gmail.com.



Als iedereen hier een mailtje naar toestuurt met telnummer (hoeft geen lang mailtje te zijn) dan kunnen we een Whatsapp groep aanmaken en een avondje plannen om kennis te maken, bijvoorbeeld een lekker etentje in Amsterdam



Ik ga morgenavond in de mailbox kijken en zal dan een groep opzetten met nummers die zijn doorgegeven.



Ik hoop jullie snel te leren kennen!



Hartelijke groet,

Annemijn
Alle reacties Link kopieren
Hai Ladies,



Ik (31 jaar) herken dit ook zeker, en wil me dan ook graag bij jullie aansluiten. Houd zelf ook van feestjes, shoppen, uit eten gaan....maar heb ook veel vriendinnen met vriend en kinderen die niet vaak mee willen. Ikzelf ben ook single.



Het idee om te meeten vind ik erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Zo suf, ik als onervaren forumster, zie nu pas de reacties,meiden! Ik heb net een mailtje gestuurd naar het gmail adres dat Annemijn heeft aangemaakt. Lijkt me gezellig! :Imao:
Live now!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net als ladygirl81 een email gestuurd naar het mailadres dat Annemijn heeft aangemaakt. Heb dit zondag gedaan!

Hopelijk kunnen we allemaal op deze manier met elkaar in cintact komen. What's appen gaat een stuk makkelijker en sneller dan dit haha tot gauw!!!!
Hoi,

Ik heb ook nog een berichtje naar Annemijn gestuurd! Lijkt me erg gezellig !! Gr. Tes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook erg leuk! Ik heb net ook een berichtje gestuurd naar Annemijn
Alle reacties Link kopieren
Hai! Beetje laat misschien, maar ik heb gisteren ook nog een mailtje gestuurd
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Hoi heb je een privebericht gestuurd. Groetjes
voer eendjes geen oorlog!
Alle reacties Link kopieren
Heb n bericht naar t email adresje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven