Zwangerschapzwemmen in Ede

09-09-2014 13:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mijn naam is Esther (27) en ik ben bijna 8 weken zwanger. Ik ben opzoek naar andere zwangere meiden die samen met mij willen deelnemen aan zwangerschapzwemmen. Dit is elke dinsdagavond om 20.00 uur in Ede



Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je er niet gewoon heen. Dan leer je de andere dames toch vanzelf kennen.



Zou wel heel toevallig zijn als net die ene zwangere dame die ook graag wil beginnen met zwemmen en ook nog uit Ede komt dit leest.



Je bent een grote meid dan durf je toch wel alleen het zwembad binnen te stappen.
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat ik niet allang heen ga? Het staat mij toch vrij om te informeren of er meer meiden zijn die interesse hebben.
Allang, dat lijkt me niet... Je weet nog maar kort dat je zwanger bent. Maar genoeg flauws!



Ga gewoon naar het zwembad toe. Ik volg zelf in mijn woonplaats ook speciale lessen voor zwangeren. Ik weet dat ik het best spannend vond om met 12 weken het zwembad in te duiken. Zal ik niet worden weggekeken, omdat ik nog geen buik heb? Maar niets bleek minder waar! Het is ontzettend gezellig en in ben in totaal nu wel meer dan 25 keer geweest (is hier twee keer per week).

Ik heb nu zelfs al afspraken over het babyzwemmen gemaakt.



Mijn tip: waag die (letterlijke) sprong in het diepe en wacht geen reacties hier af voordat je naar het zwembad gaat vanavond!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Esther,

Misschien ben je inmiddels niet meer op zoek maar ik wil ook gaan zwemmen in Ede. Ben zelf nu 17 weken zwanger. Als je nog interesse hebt hoor ik het wel;) lijkt me leuk.

Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hey Me25,



Wat leuk dat je reageert op mijn oproepje! Ik zie je berichtje nu pas. Ik stuur je een privé bericht. Mocht je die niet ontvangen dan mag je mij ook mailen: hardeman.esther@gmail.com



Liefs Esther
Alle reacties Link kopieren
Hoi Esther,

Ben je inmiddels bevallen?

Ze hebben in Ede ook zelfstandig babyzwemmen. Misschien een leuke tip.



Groetjes Patries
Alle reacties Link kopieren
Hoi Patries,



Nee nog niet! Ik ben vandaag precies 36 weken zwanger. Heel spannend!

Bedankt voor de tip! Ik ben zeker van plan om naar babyzwemmen te gaan. Waarschijnlijk ga ik dat in Renkum doen (daar woon ik). Zit jij ook op babyzwemmen?



Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Hoi Esther,



Ik ga zelfstandig met mijn dochtertje.

ooh wat spannend zeg!

Zijn de laatste loodjes zwaar?



Groetjes Patries

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven