(alleenstaande) mama's uit Zaanstreek/Waterland/Alkmaar?

10-10-2012 21:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Koekje77,



Het lijkt me heel leuk om in contact te komen. Heb je een zoon of een dochter? Ik heb een zoontje van bijna 2. De vader is niet in beeld, helaas. We wonen in Medemblik, misschien niet direct in de buurt, maar wat je schreef sprak me erg aan. We zijn ook dol op Sprookjeswonderland! Vriendinnen gaan natuurlijk altijd met hun eigen gezin, dus het lijkt me leuk om andere single moeders te ontmoeten.

Ik weet niet precies hoe het werkt op zo'n forum, maar dan weet je het alvast. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai Gwendoline, wat leuk dat je gereageerd hebt! Ik heb je net een vriendenverzoek gestuurd op je profiel, maar ik zie geen e-mail adres of wat dan ook. Ik snap er niks van haha ;)

Ik zal mijn e-mailadres wel even geven, misschien kun je mij een mailtje sturen, dan stuur ik direct iets terug: *verwijderd*



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Koekje77,



Ik heb je een mailtje gestuurd hoor! Ik hoop dat ik het e-mailadres goed overgenomen heb.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai Gwendoline, ik heb geen mailtje ontvangen, en heb jou nu een bericht via viva gestuurd. Maar volgens mij is die ook niet aangekomen. Wil je mij nog een keer mailen, maar dan op vivakoekje77@hotmail.nl?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Koekje,



Ik denk dat dat mailadres ook niet werkt, haha! Mijn adres is: winniew78@hotmail.com



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



Ik ken de situatie waar je inzit, is niet altijd leuk "alles" alleen met je kind doen

Lijkt me leuk om in contact te komen

Wil je niet meteen een mail sturen op het adres wat je opgaf, dus doe t even zo

Even wat over mezelf, ik woon in haarlem en heb 3 kids

1 van 4 en twee van 2

Ook balorig vinden ze hier leuk, en ik hol nog achter de tweeling aan...;-)

verder iid de dingen die jij ook met je kind doet, hoewel een aantal zaken nog wat moeilijker zijn doordat de tweeling nog slaapt 's middags En twee vermoeide kids die niet te genieten zijn............ Nouja dat kan je zelf wel invullen denk ik

Zelf ben ik 38 en werk 2 dagen id week

Nouja, lijkt t je leuk meer van me te horen of wat te doen Dan hoor ik je graag

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben ook alleenstaande moeder van 37 jaartjes jong uit Zaanstad. Mijn dochter is iets ouder, 7 jaar alweer, maar het lijkt me gezellig om met andere alleenstaande mama's en de kinderen iets leuks te doen!

Ik hoor graag van je/jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven