(bijna) Moeders gezocht in Utrecht!

10-06-2014 14:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik afgelopen week verhuist ben naar Utrecht en hier bijna niemand ken, ben ik op zoek naar andere moeders die het leuk vinden om samen met de kind(eren) wat te ondernemen.

Ik ben nu 33 weken zwanger van de tweede en heb een dochter van bijna 2,5 jaar. Ben je ook (bijna) moeder en vind je het leuk om op je 'mama' dagen wat te gaan doen? Gezellig!

Even wat over mezelf: ik ben 34 jaar, werk als jeugdhulpverlener, heb een creatieve achtergrond, hou van een bakje koffie op het terras en van kletsen. Ben altijd positief en ondernemend! Ik hoor graag je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Hey Djois!



Wij overwegen ook naar Utrecht te verhuizen (vanuit A'dam), maar zijn nog niet zo ver in het huizenzoeken-knopen-doorhakken, dus je oproepje komt voor mij net wat te vroeg ;) Anders was het zeker leuk geweest. Hier een dochter van 7 maand, zelf werkzaam in de creatieve hoek. Fijne vrienden en vriendinnen, maar de meeste (nog) zonder kinderen, dus die begrijpen niet altijd dat er op uit gaan met een kind wat aanpassingen vraagt ;)



Mocht het onverwacht snel gaan qua verhuizen dan zoek ik je oproepje nog eens op Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Hai ezzie,

Wij komen ook net uit Amsterdam (baarsjes). Best een stap van adam naar utrecht maar tot nu toe bevalt het wel! Hou me maar even op de hoogte van de ontwikkelingen. Misschien kan ik je nog tips geven mocht je toch gaan verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
He djois!



Je berichtje is van een paar maand geleden maar misschien ben je nog zoekende?

Ik ben 34 jaar, woon in utrecht en over paar weken uitgerekend vd 2e .

Heb ook een peuter van 2 rondlopen.

Genoeg om te kletsen lijkt me zo! Zullen we een kop koffie doen?



Liefs nien
Alle reacties Link kopieren
Hoi, lijkt me leuk om met jullie mee te gaan:)

Ik woon net buiten utrecht en heb ook n zoontje van 2,5 jr

Mijn email- jojo49942@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven