gezellige dance/trance vriendinnen

22-07-2014 16:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben op zoek naar leuke gezellige vriendinnen die ook van dance/trance/techno muziek houden. Ik ben gek op festivals en feestjes met deze muziekstijlen. Helaas zijn veel vriendinnen gesetteld en hebben geen zin meer in een leuk festival of feestje.

Ikzelf ben 30 jaar en kom uit de Haarlemmermeer. Zou leuk zijn als je in de buurt woont.

Verder houd ik van shoppen, zon, zee, strand, wijntjes drinken, stedentrips, vakanties etc.



Wie herkent zich hierin en heeft ook zin in een leuk festival?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon wel iets verder in het noorden van Noord-Holland, maar ga wel regelmatig naar leuke feestjes en festivals. Ook je andere interesses komen redelijk overeen ;).
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zyra,

Geen probleem!Stuur anders even een berichtje naar mijn mailadres

brensun.83@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon zelf in Den Haag en ben ook zeer gek op zulke feestjes. Helaas wonen veel vrienden ver weg of zijn er niet zo van. Andere interesse zijn bij mij ook redelijk hetzelfde haha. Mssn x een dansje wagen?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik woon in Amersfoort en ga graag stappen maar heb echt veel te weinig vriendinnen die dat ook leuk vinden. En de meeste dames hebben trouwens kids waardoor het ook weer lastiger is.



Allemaal heel erg herkenbaar dus en ja, ik heb veel zin in een leuk festival :-)



Al iemand suggesties...?



Groetjes martine.pol.83@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontzettend veel zin om naar dance valley te gaan.

Misschien wil 1 van jullie mee?
Leef het leven nu het kan
Alle reacties Link kopieren
Stuur me anders even een berichtje Sassie, ik ga sowieso naar Dancevalley met een vriendin van me!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,

Stuur anders even een mail naar mijn mailadres. Maak ik een groepsmail aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven