gezellige vriendin gezocht omg. wolvega/oosterwolde

24-01-2013 22:23 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ben een spontane meid, en 28 jaar oud en samen met mijn vriend en hond woonachtig in een dorpje tussen oosterwolde en wolvega.

Momenteel ben ik hoog zwanger, en kan de kleine zich elk moment aandienen.

Ik ben werkzaam in de zorgsector, en doe dit met veel plezier.



Ik hou van fotografie, koken, wandelen met mijn hond, shoppen, uitgaan, muziek, concerten, kletsen, koffie/thee leuten, goed gesprek, sauna bezoek en nog veel meer.



Het lijkt me leuk om met meiden rond dezelfde leeftijd in contact te komen die of in verwachting zijn van hun eerste kindje, of ook een jong kindje hebben, en houden van thee/ koffie leuten, shoppen, bioscoopje pakken, filmpje op de bank kijken, hapje eten (thuis of uit) en in zijn voor goede gezellige gesprekken, kort om iemand om mee te huilen en te lachen en ervaringen te delen.



Spreekt jou dit aan? Dan hoor ik graag van je!



Groetjes Zusterhen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo zusterhen



Beetje laat, maar zocht op google naar vriendinnen in oosterwolde en kwam dit oproepje tegen. Ik ga zelf binnenkort verhuizen naar oossterwolde. Ik weet nu niet of jij nog zoekt naar nieuwe vriendinnen, maar het oproepje sprak me wel aan. Ik heb zelf twee kindjes 1 van 2 en 1 van 8 maanden. Verder woon ik samen, en houd van gezelligheid. Mag graag koken, wandelen, winkelen, terrasje pikken gewoon leuke dingen doenen ooh ja ben 33 jaar.

Misschien hoor ik van je... Kan evt. Ook via mail jannie_1@live.nl



Groetjes jannie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven