gezelligheid gezocht, omgeving Rotterdam

07-04-2014 12:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik vond het hoogtijd mijn vrienden-/kennissenkring uit te breiden, dus vandaar deze oproep.



Ik woon al ruime tijd in Rotterdam, zo'n 8 jaar, maar doordat mijn vrienden en vriendinnen (bijna) allemaal in Brabant wonen én een aantal verspreid over het land, is er spontaan afspreken helaas niet meer bij.



Daarom ben ik op zoek naar meiden/vrouwen/jongens/mannen om mee een hapje te gaan eten, wat te gaan drinken, stappen, terrasje of lekker - zeker nu het zomer wordt - een festival.



Ik ben 35 - word jonger geschat, én zo voel ik me ook!

Verder ben ik - én wie wel eigenlijk - niet in een hokje te stoppen. Ik ben niet 1 "ding", m'n karaktereigenschappen zijn soms tegenstrijdig :-)

Ik ben extrovert, vrolijk, enthousiast en ondernemend. Daarentegen ben ik ook huiselijk, doe ik graag m'n eigen ding en kan ik ook rustig en terughoudend zijn.

Ik onderneem veel dingen met m'n vriend, maar heb ook nog m'n eigen leven, ik ga ook graag met vrienden op stap.

Ik hou van bankhangen, maar eenmaal aan het sporten ben ik dan toch ook weer sportief.

Ik hou van mode, verzorgd zijn en ben best ijdel. Maar aan de andere kant ga ik ook weer rustig met m'n trainingspak naar de supermarkt mét slippers.



Kortom; ik kan hier een hoop vertellen over mezelf, maar beter leer je me kennen.....zodat je zelf kunt 'oordelen'



Ik hoop tot snel!
Ik doe graag mee, heb hieronder ook een oproepje geplaatst voor Rotterdam, met 2 reacties, misschien kunnen we samenvoegen?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt bekend in m'n oren hoe je jezelf omschrijft!

Dus als je een keertje wilt afspreken hoor ik het graag! Ben in het kort : 37, fulltime baan, samenwonend en kinderloos.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Heb jullie een berichtje gestuurd!



Wellicht binnenkort een keer een meeting plannen met iedereen die daar zin in heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Klinkt gezellig, lijkt me leuk om aan te schuiven Ben 33 jaar, getrouwd, geen kinderen.

Hoor graag van jullie!
Thanks, meeting lijkt me prima!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik sluit graag aan. Ik kom ook uit Rotterdam, 37, werk fulltime, geen kids en single. Ik ben erg ondernemend en ben overal voor in.



Als jullie gaan meeten hoor ik het graag.



groetjes,



Maud
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk!

Heb je pb nog niet gelezen maar ik zit meestal mobiel op dit forum ?
Ladies, hebben jullie whatsapp? Stuur me dan een pb-tje met je telefoonnummer of email adres, dan maak ik een groep aan en kunnen we iets afspreken? Dat is wat anoniemer dan een forum dat iedereen kan lezen.

Groetjes en goed weekend!
Alle reacties Link kopieren
Done, als het goed is heb je een pb binnen!
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo, kan ik nog aansluiten bij de groep?



Ik ben 32 en kom ook uit Rotterdam. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen. Ik hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
@ me _78, ik heb een priveberichtje naar je profiel gestuurd met mijn mail adres en whatsapp.



Ik hoor graag van je

Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! Zou graag nog aansluiten.

Ik kom uit Rotterdam. Houd van stappen, festivals enz en het lijkt me leuk om, buiten de vrienden die ik heb om (die allemaal druk zijn en afspreken is vaak een kwestie van weken), met een clubje wat te gaan doen. Dus ik houd me ook aanbevolen voor een meeting en hoor graag hoe of wat...
hallo lijkt me leuk om mee te doen



ik ben 30 jr, sinds kort vrijgezel en woon in capelle ad ijssel
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal.



Ik zou me ook graag willen aansluiten.En contacten willen leggen

Lijkt me super gezellig (y)

Hou van stappen, en plezier maken een festival bezoeken.

Ben 32 jaar getrouwd en 2 kinderen.

Hoor graag hoe en wat.



Groetjes Amanda
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hi gezellig zo een groepje. Ik ben wel benieuwd naar jullie. Heb wel een zoon van 1 jaar en ben alleenstaand. Past dat in een groepje meiden zonder kinderen??



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zou graag aansluiten, woon in Rotterdam, ben 35, single, geen kinderen en hou van stappen!
If you can dream it, you can do it
Lijkt me leuk nieuwe contacten te leggen en mee te doen met een meeting.

Woon bijna 2 jaar in Rotterdam, ontmoet buiten werk om, weinig nieuwe mensen.

Ben geen echte stapper, wel terrasje pikken, uit eten, rollerskaten, films kijken, drankje doen, festivals afgaan en plezier maken.

Ben zelf 29, samenwonend en geen kinderen.

Misschien tot snel.
Alle reacties Link kopieren
Hai, zou ook wel aan willen sluiten ik ben 36, geen kinderen, ook geen feestbeest, al hou ik wel van een leuk festival of gezellige bbq ( ook in het park ) of gewoon een bakje koffie doen
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Hey, lijkt mij ook leuk om aan te sluiten. Ik ben 39, geen kinderen, ben op z'n tijd een feestbeest , hou van koken, hapje eten, borrelen, dansen, bios en vooral veel gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds een jaar woon ik in Rotterdam en wil hier niet meer weg. Ik ben 29 jaar, net afgestudeerd en nu de stress van mijn studie voorbij is heb ik weer tijd voor gezelligheid!



Ik ben ook niet 1 ding, haha, maar wie is dat eigenlijk wel? Ik ben spontaan, sociaal, enthousiast en ondernemend. Daarnaast ben ik soms sportief en soms enorm lui...Reizen is een grote passie, koken daarentegen kan ik beter aan andere mensen overlaten. Maar eten daar hou ik dan weer wel van.



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in deze voor mij nieuwe stad. Je vind me vaak bij het filmhuis op de kop van zuid, voor een theetje in de Pannenkoekenstraat en struinend op de mart bij Blaak. Stappen, uit eten of gewoon de hele avond lullen met een lekker drankje erbij vind ik ook erg leuk. Dus misschien tot snel?



Liefs Alex
Alle reacties Link kopieren
Beetje uit de buurt...omgeving dordt

Maar ik klein indootje

Single met 1 dochter

Zoekt ook gezelligheid en vriendinnen om gezellig wat te ondernemen in mijn vrije tijd:)

Hoop een reactie
Be yourself...
Alle reacties Link kopieren
Hi, veel reacties zie ik. Gaan we een x afspreken?? Me-78 zien we niets meer. Ik weet niet hoe je prive berichtjes kunt sturen. kan iemand mij dat uitleggen
Alle reacties Link kopieren
quote:ladybee schreef op 02 mei 2014 @ 19:51:

Hi, veel reacties zie ik. Gaan we een x afspreken?? Me-78 zien we niets meer. Ik weet niet hoe je prive berichtjes kunt sturen. kan iemand mij dat uitleggen
Be yourself...
Alle reacties Link kopieren
Vlugs mij naar je profiel

Haha ik ben nieuw dussss

Dan inbox berichten?

Succes,

Hoop op je reactie:)
Be yourself...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven