gezocht: maatje bodypump leeuwarden

25-07-2014 13:19 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden en vrouwen in Leeuwarden!



Al jaren vind ik bodypump de fijnste groepsles van de sportschool, en het lukt me ook om het 1 keer per week te doen, momenteel doe ik dat bij Fitforfree.



Maar graag zou ik samen met anderen afspreken voor de bodypump. Omdat het dan makkelijker wordt om regelmatig te sporten, omdat je elkaar dan ontmoet. Zo kun je elkaar steunen in het regelmatig sporten.



Zijn er vrouwen die ook graag bodypump doen in Leeuwarden, of die dit willen gaan doen (1 keer gratis proefles kan ook), en die met mij af willen spreken dit eens per week samen te doen?



Ik ben een vrouw van 45 jaar, ik woon op mezelf in een flatje in Heechterp, heb een LATrelatie, een zoon van 22 jaar, een poesje van 16 jaar als huisdier, ik ben graag veel op mezelf, ik houd ook van uit dansen gaan (Swingfeest in de Bres).
Alle reacties Link kopieren
Als jij bij een andere sportschool bodypump doet, of met mij wil doen, dan vind ik het ook prima om daar af te spreken! Het is voor mij geen probleem om een tijdje van 2 sportscholen tegelijk lid te zijn (of via 10 rittenkaart ofzo), ik kan best overstappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven