mysteryland

24-07-2014 00:49 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er mee naar mysteryland 23 aug? Ik ben op zoek naar vrouwen / mannen die mee willen. Tevens heb ik (Monique) nog een kaart beschikbaar. Daar mijn directe omgeving niet zulke festivalgangers zijn zoek ik muziekfreaks tussen 35-50 jr bij voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Hallo festivalganger,



Ik een een goedlachs dame, humor vindt ik heel erg belangrijk, ik ben 41 jaar oud en jong van geest en zie er jonger uit dan mijn leeftijd. Ik ben woonachtig Amsterdam en ik ben single Ik hou van gezelligheid en lekker praten en ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen in het verleden ging ik vaker naar festival maar helaas ook in mijn directe omgeving geen festivalgangers.

Lijk mij leuk om in contact met je te komen ziehier mijn mail adres : astrid.40.zon@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben Selma en ben 37 jaar. Ik zou heel graag naar Mysteryland willen gaan. Maar mijn vriendinnen houden daar niet van :(

Daarom ben ik op zoek naar een leuke spontane en betrouwbare vriendin om naar Mysteryland te gaan. Ga jij nog heen? Dat lijkt me gezellig. Mijn emailadres: selmalieverd@hotmail.com



Groetjess,

Selma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven