stap/feest vriendinnen gezocht omg. Breda

20-07-2014 17:32 9 berichten
.
Hee Cynthia,



Ik herken het helemaal! Al mijn vriendinnen hier zijn inmiddels samen gaan wonen in andere steden of verhuisd vanwege een tweede studie. Ik ben alleen bang dat ik een iets andere muzieksmaak heb (houd meer van techno/deephouse) maar wellicht kunnen we een keer afspreken om te kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Hi Cynthia,



Leuk berichtje heb je geplaatst en het klinkt zeker herkenbaar! Ik woon nu in de buurt van Breda maar ga binnenkort naar Breda verhuizen. Ik hou ervan om opstap te gaan en vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben trouwens 22 jaar. Lijkt het je leuk dan ontvang ik graag je mail!
Alle reacties Link kopieren
Hé Cynthia!

Klinkt heel herkenbaar! Ik ben zelf 27 en woon zo goed als in het centrum van breda en ben wel vaak in voor een gezellig stap avondje :D

Ik hoor graag wat van je!



Groetjes ilona
Hoi meiden ,



Sorry voor mijn veel te late reactie !

Ik dacht dat je een melding zou krijgen wanneer er op werd gereageerd,maar dat was bij mij niet het geval haha



Ik heb jullie alle een prive berichtje en een verzoekje gestuurd, ik hoop dat dat is aangekomen.



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hier precies hetzelfde Ilona en Cynthia! Heb jullie berichtjes ook pas net gezien...:( als het goed is hebben jullie wel een reactie ontvangen;)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt idd heeel herkenbaar 😉 hebben jullie zin om binnenkort een drankje te doen in Breda om kennis te maken met elkaar?
Hoi Inge,



ik heb je een privé berichtje gestuurd !



Groetjes
Hee Cynthia,



Ik heb je een berichtje proberen te sturen, maar dat lukt helaas niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven