(stap)maatje gezocht omgeving Leeuwarden

06-09-2014 16:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Lijkt het jou ook zo gezellig om leuke dingen te ondernemen en lekker uit te gaan!



Ik ben 26 jaar en woon in Leeuwarden. Heb al 8,5 jaar een relatie. Maar ik doe graag leuke dingen met vriendinnen en ook hou ik er van om lekker op stap te gaan weekends!



Jammer genoeg zijn de meeste vriendinnen het stap leven een beetje zat of hebben een andere muziek smaak en hebben daarom minder zin/tijd om mee te uit gaan.



Ik vind het leuk om nieuwe meiden te leren kennen en ook interesse's te delen en ook gezellig een avondje uit te gaan!

Ook vind ik de festival's helemaal geweldig en de feesten zoals Defqon, Qlimax, Decibel zijn helemaal mijn ding en ik zoek iemand om daar gezellig op los te gaan :-D



Spreekt het je aan stuur mij een berichtje :-)
-
anoniem_207655 wijzigde dit bericht op 13-05-2015 15:28
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn late reactie, zit weinig op viva omdat het zo rustig hier is haha!



Heb je ook facebook? Voeg ik je toe, kunnen we misschien daar even gezellig praten
n
Alle reacties Link kopieren
Heejj!!

je berichtje sprak me erg aan! ik houd van gezelligheid en leuke dingen doen! Ben zelf dol op festivals (misteryland, Extrema Outdoor, maar tomorrowland is nog echt een droom van me ) Tevens ben ik redelijk sportief en hou ook echt van shoppen!

De meeste van mijn vriendinnen ook niet meer zo van het stappen... dus wellicht lijkt het je wat! Ik woon zelf in oudemirdum en hoor graag als je zin hebt om eens samen los te gaan!!



groeten, Annica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven