vriendin gezocht Arnhem

28-03-2013 15:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik ben 21 jaar oud en ik woon in Arnhem.

Ik ben opzoek naar een leuke vriendschap.

Helaas wonen veel van mijn vriendinnen niet echt in de buurt en word het contact daardoor helaas wat minder.

Ik zou het toch wel fijn vinden als ik leuke vriendinnen in de buurt heb. Ik hou van reizen, winkelen , uitgaan , film kijken eigenlijk vind ik heel veel leuk.



Spreekt dit jou ook aan dan hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik herken me in je berichtje.

Ik woon sinds een jaar samen met mijn vriend hier in Arnhem en heb hier in de buurt vrij weinig mensen om een keertje wat gezelligs mee te doen.

Ik ben 24 jaar oud. Studeer voor Docent Beeldende Kunst en Vormgeving en zit momenteel in het 3de jaar.

Mijn interesses zijn erg breed, shoppen, uitgaan en gezellig een drankje doen horen daar zeker bij!



Ik hoor wel van je als het je leuk lijkt om wat af te spreken!

Groetjes,

Michelle
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Heeiij,



Ik ben ook op zoek naar een leuke vriendschap en woon zelf in omgeving Arnhem. Ben 23 jaar en studeer aan de Universiteit Nijmegen managementwetenschappen. Mijn interesses zijn ook shoppen, uitgaan, dagjes uit, bioscoop en een drankje doen .



Ik hoor het wel van jullie .
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik zie dat deze oproep al een tijd geplaatst is, maar toch.

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde: ik woon met mijn vriend in Arnhem en werk hier ook, maar al mijn vriendinnen wonen door het hele land (Zwolle, Utrecht, Maastricht) of zelfs in België. Heel leuk natuurlijk dat reizen, maar het zou toch wel makkelijk zijn om eens wat spontaan af te kunnen spreken (en op de fiets te gaan).



Verder over mij: ik ben 22 jaar en op dit moment rond ik mijn Master Communicatiestudies in Utrecht af. Ik werk in Arnhem bij een copywritersbureau. Ik hou van muziek, concerten/festivals, films, stappen/drankjes doen en lekker picknicken in Sonsbeek. Verder lees en schrijf ik graag.



Ik hoor misschien wel van jullie
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik zit met hetzelfde probleem..vriendinnen wonen ver weg of zijn zwanger & hebben een gezin..dan is spontaan een terrasje pakken of stappen moeilijker plannen helaas!

Ik woon in Arnhem Presikhaaf sinds een jaar & ik werk in Ede.

Ik ben 28 jaar.



Leuk om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik ben jill,22 jaar en studeer Economie in Nijmegen (woon in Arnhem).



Doordat veel vriendinnen i.v.m. studie/werk/vriend zijn verhuist, zou ik het leuk vinden om wat nieuwe gezellige meiden te ontmoeten.

Ik hou van winkelen, festivals, films, stappen/drankjes doen en lekker zonnen in Sonsbeekpark.



Mocht iemand zin hebben om een keer af te spreken:

jill87715@gmail.com



Groetjes Jill
-
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Zelfde 'probleem' hier!

Zit een beetje in de fase dat iedereen om je heen gaat samen wonen en niet meer de tijd heeft om spontaan iets leuks te gaan doen :(.



Mijn naam is Irma, ben 23 jaar en werk parttime als dierenarts assistente. Daarnaast heb ik dus genoeg tijd over in leuke dingen met vriendinnen te doen!



Ik vind eigenlijk alles leuk om te doen; van een drankje op het terras, stappen of lekker zonnen tot samen met honden op hei wandelen, een dagje shoppen of spontaan een ijsje te gaan eten!



Ik hoop hier wat leuke contacten op te kunnen doen!

Mijn email adres is me_xirmpiex@hotmail.com



Groetjes Irma
Alle reacties Link kopieren
Ha Dames,



Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten, daarom zal ik mij even voorstellen.



Ik ben Petra, 23 jaar en komt uit de omgeving van Arnhem/Nijmegen. In het dagelijks leven werk ik voor bij een overheidsinstantie in Arnhem. Verder hou ik van sporten en reizen. Nu ben ik opzoek naar iemand die graag leuke dingen zou willen gaan doen zoals terrasje pakken , bioscoop, dagje uit enz.



Groetjes Petra
Alle reacties Link kopieren
Hey petra,



misschien kun je je email adres geven?

Kunnen we een mailtje sturen!



Groetjes Irma
Alle reacties Link kopieren
Graag sluit ik mij hierbij aan. Ik ben 28 jaar en woon in Huissen.



Groetjes



chantal_scholten@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Excuus voor de late reactie. Beetje drukke tijd achter de rug. Het is mij even ontschoten.



Heb een mail gestuurd
anoniem_203910 wijzigde dit bericht op 31-08-2014 19:49
Reden: onveilig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb al eerder op dit forum bericht gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Heb al eerder op dit forum bericht gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@Nooby, misschien handig om je mail adres te geven kunnen we jou mailen.

Of je kunt mij pb sturen met je mailadres.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_185845 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 20:39
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Lotte1986 : Anders mail mij even mij mail adres staat ergens boven in, en nee we hebben nog niets afgesproken weinig contact met de meiden hier. (is ook al lang geleden dat ze hebben gereageerd)
Hoi !



Ook ik ben opzoek na nieuwe contacten.

Ik ben Jessie, 25 jaar woon tussen Arnhem/ Nijmegen in.

Studeer voor Verzorgende- IG en daarnaast ga ik graag leuke dingen doen.

Ga graag ergens wat drinken/ eten, wandelen, sporten, filmpje kijken, dagje/ weekendje weg, winkelen festivals etc..



Hoop hier leuke nieuwe contacten op te doen en wat van jullie te horen.

Mijn mail: jessie-scholten@live.nl



Liefs,

Jessie Scholten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk

Mijn email is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven