vriendinnen gezocht heerenveen

20-07-2013 22:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo gezellige meiden in Heerenveen of omgeving!



Ik ben opzoek naar leuke meiden (20/30 jaar) om gewoon gezellige dingen te gaan doen.

Zelf ben ik in Heerenveen gaan wonen omdat ik hier samen ging wonen... relatie is gestrand en ken hier niet zoveel mensen.



Ik hou heel erg van mode, gezellig terrasje pakken, kletsen, leuke mannen spotten :P



Groetjes Sybrina 26 jaar
Hoi Sybrina,



Ik woon in Sneek, ben ook 26 jaar en woon hier nu 1,5 jaar.



Ik volg een opleiding in Leeuwarden en heb momenteel vakantie. Lijkt me leuk om een keer een terrasje te pakken.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hee Sybrina,



Het lijkt me leuk om een keer af te spreken, ik woon ook in Heerenveen. Laat maar even weten of het je wat lijkt



Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hee Sybrina,

Ik woon sinds kort in Heerenveen en ben 26 jaar. Het lijkt me leuk om een contacten te krijgen in Heerenveen. Heb wel een beetje dezelfde interesses. Dus als het je wat lijkt, hoor ik van je!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sybrina,

Ik woon sinds enkele maanden in Heerenveen (ben gaan samenwonen). Het lijkt me leuk om wat meer mensen in Heerenveen te leren kennen. Mocht je verder willen kletsen/ elkaar leren kennen dan kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sybrina en andere meiden,



Ik zag jullie berichtje en vraag me af of jullie nog steeds afspreken. Ik woon zelf ook nog niet zo lang in Heerenveen en zou het heel leuk vinden om jullie te ontmoeten en af en toe gezellig af te spreken.

Ik hoor graag van jullie!



Groetjes Joske (25)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven