vriendinnen gezocht omgeving alkmaar

11-06-2014 01:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hooi,



ik ben op zoek naar leuke gezellige vriendinnen, wist niet goed hoe ik dat moest doen. dus dan maar google, en toen kwam ik hier op uit! dus bij deze,



Ik ben zelf 20 jr, en kom uit heiloo (bij alkmaar). Hoop dat dit een manier is om weer leuke contacten op te doen. ben benieuwd wat het oplevert!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey Lott,



Ondanks het leeftijdsverschil lijkt het mij leuk om met je in contact te komen. Ik ben 28 jaar en ik woon met mijn vriend en dochter samen in de buurt van Alkmaar. Ik hoop wat van je te horen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben sinds kort verhuisd naar wormerveer. Ben zelf 21 en het lijkt me leuk om met jou in contact te komen.



Gr. Rianne
Alle reacties Link kopieren
Hoi lott,

mijn naam is iris en ik ben sinds kort verhuisd naar alkmaar.

Ik ben ook 20 jaar en opzoek naar een leuke vriendin.

Ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen

Groetjes Iris
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik ben 26 jaar en ik woon in alkmaar

Ik zou ook graag in contact komen met meiden uit de omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 26 jaar en net in Alkmaar komen wonen. Ik zou het leuk vinden om wat meer meiden in Alkmaar (+omgeving) te leren kennen om leuke dingen mee te doen: samen koken, borrelen, film kijken, bankhangen...

Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een topic geopend maar heeft geen zin als er hier al een staat.

Hoi Bregje :-) welkom in Alkmaar haha. Hoe bevalt het? Ik woon ook in Alkmaar , al jaren eigenlijk. Als het je leuk lijkt kan je me een pb'tje sturen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb jullie als het goed is een PBtje gestuurd.... is dat aangekomen? :P
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Lijkt me gezellig om bij jullie aan te sluiten, ik zal even een PB sturen! Ik ben 27 en woon ook in Alkmaar. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk. Ik heb ben 33 vrijgezel en woon in Alkmaar en zoek ook nieuwe contacten. Leeftijd maakt me niet uit. Ik ga met 3 andere meiden zaterdag 13 sept wat drinken in Alkmaar. Wie aan wil haken is welkom! Email me anders even Birgitta.poelmans@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zaterdag de 13e gaan we met z'n vieren in Alkmaar wat drinken (via een eerder topic op dit forum). Dus als je zin hebt om aan te sluiten mail me dan even Birgitta.poelmans@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Haai, ik vraag me serieus af of mijn PB'tjes aankomen... meiden??!

Birgitta, ik ga jou mailen!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik woon ook in Alkmaar en ben 29 jaar oud. Wellicht leuk om een whatsapp groep aan te maken oid? Ik vind het leuk om sportief bezig te zijn en dan vooral fietsen naar bossen, duinen en strand van Egmond/Bergen en Schoorl. Verder hou ik ervan om een terrasje te pakken, uit eten gaan, bioscoopje, shoppen maar op de bank hangen is ook lekker. Degene die dit leuk lijken kunnen mij een pb'tje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Jootje, je hebt ingesteld dat je geen PBtjes kan ontvangen...! Dus daarom maar even op deze manier.



Klinkt goed, lekker naar het strand, uit eten, bios!

We hebben ruim een week geleden met 4 meiden wat gedronken, en hebben nu een groepsapp. (Nog) niet fanatiek hoor, maar er zijn nu plannen om een bioscoopje te pakken! Lijkt ons leuk om een clubje meiden te worden wat zo nu en dan eens wat leuks doet, dus je bent van harte welkom!

Als je je nr even terug pb-t kan ik wel regelen dat je aan de app toegevoegd wordt!

Fijne avond!



Groetjes Bregje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bregje,



Haha wat een oen ben ik. Blijkbaar staat dat automatisch ingesteld ofzo? Ik zal even kijken of het mij lukt om in te stellen of ik wel PB'tjes kan ontvangen.



Gezellig :D. Welke film wordt het? :P Ik ben niet zo van de horror hoor haha.



Ik zal even m'n nummer aan je PB'en!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ook ik woon in Heiloo en zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden die hier in de omgeving wonen. Ik ben 22 jaar. Ben gek op hardlopen in het bos en strand, shoppen en andere vrouwen dingen vind ik natuurlijk ook leuk:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topic, maar ik probeer het toch.



Ik ben 24 jaar en woon in in Egmond en het lijkt mij leuk nieuwe mensen te ontmoeten in de omgeving. Ik houd van koken, lezen, wandelen, naar de bioscoop gaan of uiteten.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in omgeving van Alkmaar en ik ben 29 jaar.



Kan ik misschien nog aansluiten ??
Alle reacties Link kopieren
Ben 32 jaar en wil mij ook graag aansluiten als dat mag.
op zoek naar vriendinnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven