vriendinnen gezocht uit heel het land

09-07-2014 18:43 10 berichten
Hey meiden



zijn jullie het thuiszitten ook een beetje zat. Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden die net als ik van gezelligheid houden.



een paar trefwoorden: theeleuten (koffie mag ook hoor) bios, muziek, shoppen, terrasje, cultuur, natuur, op de bank hangen en een film kijken of juist actief/creatief bezig zijn, praten en luisteren.



Zelf woon ik (31jr) in de provincie groningen, woon sinds kort weer alleen, heb een vriend, ben gek op lezen en wandelen. Owja ik heb een auto en i'm not afraid to use it



het maakt me niet uit waar je vandaan komt, hoe je er uit ziet en wat je leeftijd is, als je gezellig en eerlijk bent hoor ik graag van je



Groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Ken je NMLK.nl al? Daar kun je ook leuke activiteiten mee ondernemen en nieuwe contacten leggen. Zo heb ik twee vriendinnen leren kennen.



*niet bedoeld als reclame*
voorheen "viva1973"
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza



Leuk oproepje heb je gedaan, ik had m zelf kunnen schrijven ;)

Ik woon in Drenthe, dichtbij Groningen. Samen met man en zoontje.

Ik zou wel wat nieuwe mensen willen leren kennen.

Lijkt me gezellig om met je in contact te komen.



Ik hou net als jij van film, thee drinken, natuurlijk shoppen en nog veel meer.



En of ik gezellig ben... misschien wat raar om van mezelf te zeggen eerlijk ben ik wel.



lijkt me leuk om van je te horen.



Groetjes
Hey Dicha



Drenthe is prachtig, ik ga er vaak wandelen, vooral in de regio van Gasselte.



misschien is het een idee om eerst even te pb-en/mailen om te kijken welke gezamenlijke interesses we nog meer hebben? als het klikt kunnen we natuurlijk ergens afspreken.



groetjes

Elza
anyone?
Alle reacties Link kopieren
hey!

lijkt me leuk in contact te komen! woon in amsterdam, dus die auto zal je wel van stal moeten halen dan om af te spreken? weet nite of dat een belemmering is. ben ook een gezellige mailer hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza,

Leuke oproep!

Ik ben een paar jaar ouder dan jij, woon in Overijssel, getrouwd, kinderen.

Hou ook van natuur en cultuur.
Alle reacties Link kopieren
Hi ik kom uit Groningen maar woon nu op 20 km van Amsterdam. Ik ben 23 jaar en woon samen met mn vriend hond en kat.

Pm me maar als je dat gezellig lijkt.
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza,



Ik woon zelf in Nijverdal.

Een eind rijden is voor mij ook geen probleem .



Ik ben 30, getrouwd en wil graag wat meer contacten in mijn leven, naastbijgelegen huidige vriendschappen..

Ik hou van kamperen, wandelen, fietsen, theedrinken, biosje, shoppen en nog veel meer haha..



Mocht je willen mailen, hoor ik het graag!



Groetjes..
hey mvotm



nijverdal, mooie omgeving.

pb me maar of voeg me toe, dat praat even makkelijker



groetjes Elza

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven