vriendschap Tilburg

12-11-2013 18:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Tilburg of een dorpje ernaast voor wat meer gezelligheid en vriendschap. Liefst een beetje van dezelfde leeftijd.

Ik ben 28 jaar, woon samen met mijn vriend in Tilburg en vind het leuk om uit eten te gaan, samen thuis eten of baksels te maken, bios, terrasje in de zomer, op de bank kletsen met een kop thee of glas wijn, bordspellen spelen en af en toe een avondje op stap met een groepje dames (+heren soms).



Lijkt het je wat om kennis te maken, laat een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.. Ik kom ook uit Tilburg en ben opzoek naar een gezellige vriendschap..
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies.



Ik ben 29 jaar, fulltime aan het werk, geen kinderen en kom uit Tilburg. Voor zijn werk is mijn mannetje vaak in het buitenland en dan lijkt het me gezellig om zo af en toe met wat mensen iets leuks te gaan ondernemen. Ik hou van lekker kletsen (onder het genot van thee maar ook een rood wijntje of een koffielikeurtje gaat er goed in), filmpjes kijken, op zijn tijd een spelletje, hardlopen, sporten, motorrijden, lekker lunchen/hapje eten/bakje koffie doen thuis of in de stad, beetje koken (wat minder talentvol ;-)en ben helaas a-creatief.



herkenbaar? Ik hoor het graag! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Heee dames!

Ik kom ook uit Tilburg en hou van gezelligheid. Ik hou van sporten, samen koken, lekker theeen!

Ik zou het leuk vinden om kennis met jullie te maken.



Gr. Miek
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Leuk dat er wat reacties zijn! Wat mij betreft prikken we een datum in het nieuwe jaar (nu allemaal een beetje druk met de feestdagen in aantocht denk ik zo) om te borrelen in de stad en zo elkaar wat beter te leren kennen. Goed idee?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kom uit een dorpje naast Tilburg en wil mijn vriendenkring uitbreiden. Ik ben op zoek naar gezellige contacten. Ik ga graag naar de film, shop graag, lunchen met en lekker kopje thee of wijntje erbij behoort allemaal tot de mogelijkheden.

Ik zou het leuk vinden om kennis te maken.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ook ik woon in Tilburg, ben 28 jaar en zoek leuke nieuwe vrienden in Tilburg. Ik woon samen met mijn vriend en ik sport graag, ga graag naar de film, een drankje doen of shoppen. Ook zoek ik eigenlijk ook voor mijn vriend leuke vrienden, dus wie weet? We wonen hier nu 2 jaar, maar kennen nog eigenlijk niemand in Tilburg.



Jullie kunnen me mailen op sunshinecin@hotmail.com, als je wilt!



Groetjes, Cindy
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

ik woon in een dorpje naast tilburg, ben 28 jaar, getrouwd en heb een zoontje. Ook ik wil graag mijn vriendenkring uitbreiden. Het lijkt mij een leuk idee om in januari een date te prikken.

Ik kijk graag een film, vindt shoppen leuk, thee leuten en gezellig kletsen op de bank. Ook ga ik graag wandelen en doe ik aan hardlopen.

Lijkt me leuk om jullie te leren kennen.



Groetjes Irene
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies.



Leuke reacties allemaal. Zullen we een datum prikken? Zullen we bv. het 1e weekend van januari afspreken? zaterdag 4 of zondag 5 januari? Gewoon een borreltje in de stad ofzo? Wie kan en wil?

Ik ben nog niet zo ervaren op de forum, dus weet eigenlijk niet zo goed hoe we elkaar op een betere manier kunnen gebruiken.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel een keer afspreken hoor, borrelen/theetje in de stad is prima, wat mij betreft..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel afspreken, lijkt me gezellig.

Wanneer kunnen jullie? 4 jan?
Alle reacties Link kopieren
4 januari zou het voor mij in de namiddag of avond wel uitkomen.

Misschien kunnen we elkaars mailadressen sturen in een prive bericht om iets af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Heb geprobeerd van wie ik het emailadres niet had om een privé berichtje te sturen..maar of het gelukt is? Ik ben nog niet zo handig op dit forum blijkt wel. Niet iedereen heeft blijkbaar aangevinkt om privé berichten te ontvangen.



Hopelijk hebben jullie het berichtje ontvangen...



Groetjes en tot de 4e!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie het wel gelukt is met afspraken maken

Ik heb mijn berichten bewust weg gehaald
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas geen berichtje ontvangen. Niet via het forum, ook niet op mijn e-mail adres. Maar ik zal nogmaals mijn email geven, het lijkt me heel leuk om jullie de 4e te ontmoeten!

sunshinecin@hotmail.com



Groetjes, Cindy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens aangevinkt dat ik een privébericht kan ontvangen, dat was voorheen niet nodig, maar ze hebben dan wat veranderd aan het forum.. Zo ver was ik ook nog niet..
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden



Maar even ook zo mijn hotmailadres..want het lukt me blijkbaar nog niet echt met die privé berichten. Hopelijk komen we zo in contact. Mijn emailadres is meisje_ik@hotmail.com



Hopelijk hoor ik wat van jullie! En hopelijk tot de 4e!



Groetjes Eveline
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames. Het lijkt me leuk om aan te sluiten! Is er nog plek voor me? :-) Ik ben 29 jaar, woon in centrum Tilburg. Werk fulltime, woon samen zonder kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook aansluiten? Ik ben 29, woon ook in Tilburg met mijn man en onze baby.
Alle reacties Link kopieren
Hoi petalouda en fairlaidy, ( en anderen)



Tuurlijk kunnen jullie aansluiten! Stuur aub dan even een mailtje naar mij ( meisje_ik@hotmail.com) dat spreekt wat makkelijker af. We hebben nu 4 januari 15:00 staan, locatie nog te bespreken.



Tot zaterdag dan!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, we zijn met een leuk aantal.

Ik hoop dat ik nog op tijd ben, ik heb net een mailtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eveline,

Ik heb je ook een mailtje gestuurd.

Groetjes Irene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven