Adblock, waarom werkt het niet?

31-08-2014 01:22 20 berichten
Nieuwe laptop, jeuj, ware het niet dat ik adblock niet geïnstalleerd krijg. Ik gebruik Chrome en heb AdBlock 2.7.13 en Adblock Plus 1.8.3 erop gezet maar die irritant bewegende reclames krijg ik er niet mee weg. Nu meen ik me te herinneren dat ik op mijn oude laptop een andere versie had en die werkte perfect, maar Google levert die resultaten (nu?) niet.



Heb laptop al opnieuw opgestart na installatie en via Chrome extensions alles opnieuw geactiveerd maar helaas. Wie weet raad?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Modzilla en daarop werkt addblock erg goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Argh, dat zou natuurlijk een oplossing kunnen zijn, Enn, dank je.

Voel me nu een dreinend kind wanneer ik zeg: ik ben verknocht aan Chrome en wil niets anders.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan moet je wachten op de digi nerds. Die zullen je stap voor stap meenemen en dan zal het vast gaan lukken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, erg hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Chrome en Adblock werkt uitstekend.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ja, precies Yasmijn, dat had ik ook. Was er supertevreden over. Daarom valt het nu zo op dat er zo veel irritante reclame is. Als het gewoon stilstaande tekst zou zijn, prima, maar dit is niet gezond voor de ogen en het brein.
Bij mij gaan Chrome en Adblock ook goed samen, zowel op lap als desktop.
Nou ja! Ik denk dat ik iemand in de vriendenkring heel lief moet gaan aankijken want ik krijg het nu niet voor elkaar. Wil het ook op een werklaptop installeren maar daar wil ik niet zo mee lopen klooien als met deze.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wel alle juiste filterabonnementen geïnstalleerd?



https://adblockplus.org/nl/subscriptions
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 09:17
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Barrelroll, wat houdt dat precies in?
Alle reacties Link kopieren
Die filterabonnementen zijn nodig om Adblock juist te laten werken. Als je je abonneert op de filterabonnementen die je nodig hebt werkt Adblock als het goed is zoals het hoort.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Ok, dank je. Ik ga erop klikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk niet met filter abonnementen en adblock werkt gewoon naar behoren. Standaard moet je gewoon de easylist aangevinkt hebben en dat is genoeg.



Tevens moet je deze uitvinken:

" Allow some non-intrusive advertising View list"



Installeer niet én AdBlock én Adblock Plus, maar kies 1 v/d 2.



Ze blokkeren allebei hetzelfde ongeveer alleen Plus blokkeert ook nog de youtube ads.
[...]





Huh waar slaat dit op? Pilletje niet gehad vandaag?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 09:20
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Qstix, dat van die abonnementen had ik nooit eerder gehoord.

Heb nu de Adblock Plus, met abonnement en het werkt alleen in de reguliere Chrome, niet bij de incognitomodus. So be it.



Dank allen.



@ Zo.maar: Die poster heeft vannacht talloze topics op deze wijze gevuld. Het is geen persoonlijke boodschap.
@ Zo.maar: Die poster heeft vannacht talloze topics op deze wijze gevuld. Het is geen persoonlijke boodschap.[/quote]





Dank je wel voor je uitleg , nu weet ik meteen waarom ik soms haakjes zie staan zonder tekst erin.

Weer wat geleerd
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 31 augustus 2014 @ 09:21:

Qstix, dat van die abonnementen had ik nooit eerder gehoord.

Heb nu de Adblock Plus, met abonnement en het werkt alleen in de reguliere Chrome, niet bij de incognitomodus. So be it.

nee je kunt de ABP ook bij incognito aanzetten. Even bij de chrome settings kijken; settings-> extensions (linksboven op jouw schermpje).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven