Batterij Samsung galaxy S3 mini

15-09-2014 16:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mobiel samsung galaxy s3 mini valt om de haverklap uit. Echt minstens elk uur. Als ik hem opnieuw aanzet, valt hij gelijk weer uit. Vreselijk irritant. Nu lees ik zelfs hier op het forum dat hedendaagse mobiele telefoons anderhalf jaar mee gaan. Dat klopt precies! Wat raden jullie mij aan? Een nieuwe batterij kopen of gewoon een andere telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn S3 mini.

Met een nieuwe batterij van 11 euro (via internet besteld) doet ie het weer prima.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn om te horen! Het is het proberen waard voor 11 euro. Heb je een originele samsung batterij gekocht of gewoon een onbekend merk? De batterij is niet leeg overigens. Was dat bij jou ook het geval?
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin heeft er ook eentje en die vertelde er is een terug roep actie van die batterijen... zij heeft dat via de provider geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij deed het wel zolang hij aan de oplader lag. Zonder sloeg hij vaak uit, ook met volle batterij. HIj kwam soms ook in soort loep terecht waarin hij steeds bleef opstarten en uitvallen.



Ik heb een alternatieve batterij via samsung-batterij.nl gekocht.

Als je een nieuwe via je provider zou kunnen zou helemaal mooi Het schijnt een bekend probleem te zijn.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik precies hetzelfde opoetet. Aan de lader blijft hij gewoon aan.

Ik heb hem simlockvrij gekocht, dus misschien neem ik eerst contact met Samsung op.

Bedankt voor je reactie 1960to4
Man had hier ook precies hetzelfde. Nieuwe batterij erin en hij doet het weer als een zonnetje!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aan het chatten met Samsung. Ze zeggen dat het niet aan de batterij ligt. Ik ben weer te eerlijk. Ze vroegen hoe de batterij er uit ziet. En ik zei dat er niets aan te zien is. Als ik had gezegd dat hij opgezet was had ik een nieuwe kunnen krijgen :'(
Alle reacties Link kopieren
Toevallig, ik heb er sinds twee dagen ook last van bij mijn s3 mini. Het blijft inderdaad in een soort loep. Als ik de oplader erin doe 'kalmeert' ie weer. Ik zou trouwens gewoon nog een keer chatten met samsung, dat maakt toch niet uit. En anders even bij de provider proberen. Pff echt vervelend dit!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ze vroegen naar het serienummer van de batterij.

Ik ben bang dat ze dat genoteerd hebben. Dus opnieuw chatten schiet denk ik niet op. Wel balen hoor. Ik zei ook dat ik van internet had begrepen dat het aan de batterij zou liggen. Maar de mevrouw aan de andere kant dacht van niet. Ik kon hem aanbieden ter reparatie. Maar dan ben ik hem voorlopig kwijt en dan resetten ze hem en dan ben ik ook nog eens al mijn gegevens kwijt. Dat vind ik op dit moment nog geen optie. Misschien koop ik toch een nieuwe batterij. Op dit mogelijk ment doet ie het nl. Morgen maar weer afwachten. Mijn provider is simyo, die kan er niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben met dit probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven