Betaling met creditcard bij Amazon.co.uk

05-07-2014 13:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik hoorde een leuke cd op youtube en wilde deze kopen. Hij blijkt nauwelijks meer leverbaar, maar via de Engelse Amazonsite kan ik de liedjes wel downloaden, en dat kost in totaal nog geen E 10, dus leek mij een prima deal.



Het lukt mij alleen niet om de betaling via mijn creditcard voor elkaar te krijgen. Het betaalscherm loopt steeds vast op het veld 'county'. Ik heb al geprobeerd om Zuid-Holland in te vullen, maar dat kent ie uiteraard niet. Ook een willekeurige Engelse provincie invullen werkt niet.



Weet iemand hoe ik hier doorheen kan komen om de betaling af te ronden?
..
Wat raar, ik heb al jaren een account bij amazon en betaal met cc. heb je al eerst je land ingevuld en pas daarna je county? En als je holland invult en niet zuid holland misschien pakt hij het dan wel?



Eventueel de duitse amazon proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al een viertal cc ingegeven bij Amazon.co.uk door de jaren heen, maar kan me niet herinneren dat ooit te moeten invullen. Volgens mij vul ik dat vakje gewoon nooit in.
Waarschijnlijk wordt die CD dan alleen in de UK bezorgd. Staat er iets over verzenden naar andere landen?
Alle reacties Link kopieren
quote:maantje1001 schreef op 05 juli 2014 @ 14:16:

Waarschijnlijk wordt die CD dan alleen in de UK bezorgd. Staat er iets over verzenden naar andere landen?Maar dat zou los moeten staan van het adres voor de creditcard. Je kan gerust met een Nederlandse cc iets bestellen dat enkel in Engeland wordt geleverd.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb nooit problemen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je die liedjes ook niet in bijv. iTunes of Spotify downloaden?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om kopen maar om downloaden. Dat kan anders gaan. Ik kan ook geen e-boeken downloaden bij amazon.com Boeken bestellen bij amazon nooit verder problemen mee gehad met cc.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het gaat idd om downloaden. Ik zal eens bij Spotify kijken of ze daar toevallig ook te vinden zijn, goed idee.
..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar ook nooit tegen aan gelopen. Tot nog toe waren het alleen fysieke boeken die ik daar bestelde.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het bleek dat het downloaden van muziek bij Amazon alleen kan als je in Engeland woont (of in Duitsland op de Duitse site). Spotify had dat CD-tje niet in de lijsten staan en iTunes is alleen maar voor Apple (toch?), helaas, dus ik zal het zonder moeten doen.
..
Alle reacties Link kopieren
quote:reizigster2004 schreef op 11 juli 2014 @ 11:47:

Het bleek dat het downloaden van muziek bij Amazon alleen kan als je in Engeland woont (of in Duitsland op de Duitse site). Spotify had dat CD-tje niet in de lijsten staan en iTunes is alleen maar voor Apple (toch?), helaas, dus ik zal het zonder moeten doen.



Welnee, alles wat je in de Itunes store koopt, kun je gewoon spelen hoor. Ik heb een Sony PC

Je moet dan wel itunes installeren op je PC, maar misschien kan het ook wel zonder, dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven