Blue Ray speler kopen waar op letten?

16-10-2014 11:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Onze dvd speler is niet optimaal meer daarom wil ik een blue ray speler aanschaffen. Ik heb hier totaal geen verstand van.

Wij hebben al een smart tv en een chromecast.

Ik zie dat er blue ray spelers met en zonder wifi zijn.



Ik zat aan zo iets te denken: http://www.bol.com/nl/p/s ... -speler/9200000011254524/



Is dat geschikt of kan ik beter voor een duurder model gaan?

Onze tv is van Sony, ik weet niet of dat nog wat uit maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter eerst kunt vertellen wat je er allemaal mee wilt,



waar je hem allemaal aan wilt koppelen, welke functionaliteiten hij moet bezitten.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hij moet dvd`s afspelen

Netflix kan al op onze smart tv.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet kun je met een blueray-speler alleen blueray-dvd's afspelen, niet de dvd's die je al hebt dus.



Ik heb zelf een Apple TV (naast een dvd-speler).
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 16 oktober 2014 @ 13:50:

Voor zover ik weet kun je met een blueray-speler alleen blueray-dvd's afspelen, niet de dvd's die je al hebt dus.

Dit is niet waar, een Blue Ray speler kan ook ´gewone´ DVDs afspelen.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dan heb ik niets gezegd
Ga in therapie!
Mijn belangrijkste eis zou zijn: istie gratis? Zo nee, wat moet ik er dan mee?



Niet flauw bedoeld, maar zowel DVD als BR is toch een beetje achterhaalde techniek?
quote:dubiootje schreef op 16 oktober 2014 @ 13:56:

Oké, dan heb ik niets gezegd Kwam ik ook pas in de winkel achter he?
Alle reacties Link kopieren
Blu ray spelers spelen inderdaad zowel dvd's als blu ray's af.



Ik zou er wel 1 nemen met een usbpoort zodat je ook nog muziek of filmpjes vanaf je pc op usb kan zetten en deze daarmee afspelen.