Dropbox vraagje

14-09-2014 15:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via dropbox een gedeelde map met iemand. Nu vraag ik me af of diegene kan zien wanneer en of ik een bestand heb bekeken die hij/zij aan de map heeft toegevoegd.

Ik krijg namelijk wel een melding in beeld, rechtsonder in m'n scherm, dat er een bestand is bijgewerkt. Dus kan diegene dan ook zien dat ik het bekeken heb vraag ik me af. Iemand die het weet?
Volgens mij betekent bijgewerkt alleen dat iemand een bestand heeft aangepast en opnieuw heeft opgeslagen.



Waarom vraag je dat? Mag degene die jou heeft toegevoegd niet zien dat je het bestand geopend hebt?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad interessant waarom je dat wilt weten. Maar diegene kan dat niet zien hoor, alleen als je iets bewerkt. Als je het verplaatst (naar een andere map) ziet diegene dat natuurlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
O, het gaat het niet om of iemand het wel of niet mag weten hoor. Het is juist uit praktisch oogpunt, want dan zou ik zelf ook kunnen zien of mijn geplaatste documenten al bekeken zijn. Maar dat valt dus nergens aan of uit te zetten, zo'n melding.



Bedankt in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven