Een eigen blog hebben

01-10-2014 16:19 1102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag!



Ik vroeg me af of er hier meerdere mensen zijn die een eigen site bijhouden? Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven en feedback te krijgen?



Je mag hier de link naar je eigen blog posten mits deze niet commercieel is. Geen links naar webshops, websites die veel inkomen genereren of andere commerciele sites dus! Mensen die dit toch doen zullen gestaft worden.
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 18:53:

[...]

Welke.nl ken ik niet, zal eens kijken wat dat is. Ik gebruik overigens ook pinterest ja, krijg daar alleen nog geen bezoekers ia binnen.



Mag ik de link? Recepten zijn altijd leuk namelijk!

En bezoekers uit 60 landen is een hoop!welke.nl is eigenlijk de nederlandse versie van Pinterest.
Alle reacties Link kopieren
quote:willemijn80 schreef op 01 oktober 2014 @ 18:43:

Wordpress vind ik voor een leek best lastig (vergeleken) met Blogger. Maar misschien ben ik niet zo handig

Ik gebruik ze overigens allebei.Wat voor site houdt je bij?
Oh en ik ga geen linkjes doorsturen. Wil hier toch gewoon anoniem blijven
Alle reacties Link kopieren
Ok, dankje willemijn, zal beide eens faan proberen
Alle reacties Link kopieren
Dankje tenzij voor de uitgebreide reactie! Wil er geen geld mee verdienen hoor, met de blog. Wil het gebruiken om mijn babyvoeding gerechtjes mee te delen. Nu stuur ik zo vaak dingen rond aan vriendinnen... Dan kan ik zeggen: kijk maar op mn blog. Lijkt me handig!
Alle reacties Link kopieren
quote:snowy84 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:04:

Dankje tenzij voor de uitgebreide reactie! Wil er geen geld mee verdienen hoor, met de blog. Wil het gebruiken om mijn babyvoeding gerechtjes mee te delen. Nu stuur ik zo vaak dingen rond aan vriendinnen... Dan kan ik zeggen: kijk maar op mn blog. Lijkt me handig!dat is ook handig!
quote:snowy84 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:04:

Dankje tenzij voor de uitgebreide reactie! Wil er geen geld mee verdienen hoor, met de blog. Wil het gebruiken om mijn babyvoeding gerechtjes mee te delen. Nu stuur ik zo vaak dingen rond aan vriendinnen... Dan kan ik zeggen: kijk maar op mn blog. Lijkt me handig!Leuk!
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 18:58:

[...]



Wat voor site houdt je bij?Twee voor een webshop, een fashion blog en voor mezelf een huis, tuin en keuken blog.
quote:Ismene schreef op 01 oktober 2014 @ 17:46:

Zal straks je blog nog eens goed bekijken (heb hem opgeslagen, staan precies echt leuke dingen in ). Ga nu eerst even naar mijn schoonmoeder. Dus sorry als ik niet direct antwoord.Ik wacht geduldig, en met angst en beven
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 17:56:

[...]



Wil je me de link van je blog sturen?

ja hoor, stuur maar een pb



(ik weet wel hoe ik op pb moet antwoorden )
quote:snowy84 schreef op 01 oktober 2014 @ 18:14:

Ik zit al een tijdje te denken dat een eigen blog wel leuk is. Ik weet alleen niet hoe te beginnen. Welke sites kun je bijvoorbeeld gebruiken? En hoe kom je aan mensen die het willen lezen?



Ik snap ook dat jullie t misschien leuker vinden om met meer ervaren mensen te kletsen, zie dan maar mijn reactie als niet geplaatst

Zakelijk of privé?



Prive is vrij simpel, je neemt een wordpress-account, of een andere blog-service. Daar geef je aan wat je ongeveer wil, en je begint te schrijven. Klaar.



Als je lezers wil, kan je daar allerlei moeite voor doen, of je doet niks anders dan gewoon schrijven wat je wil, en reageren waar je wil. Dan heb je niet snel lezers, maar geduld is ook mooi.
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 18:09:

[...]

Haha zullen we een dealtje sluiten ;) Jij maakt mijn layout en mijn huisstijl enzo, kom ik je kerstdiner voor jou en je familie koken



(En nu hup, gaan met die banaan! ;))Deal! (Kom je dan wel naar België? )
Eldorado, ben nu thuis. Heb al een glas wijn erbij genomen, ga nu lezen .
quote:Ismene schreef op 01 oktober 2014 @ 20:31:

Eldorado, ben nu thuis. Heb al een glas wijn erbij genomen, ga nu lezen .ik ben benieuwd
Je bent overigens snel klaar, ik blog pas sinds heel kort haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 01 oktober 2014 @ 20:30:

[...]



Deal! (Kom je dan wel naar België? )

Ik kan ook een doos vol gezonde snacks naar je opsturen, is misschien een beter idee



Had je mijn mailtje gehad?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ik ook aan kan raden is regelmatig bekijken door welke zoekwoorden mensen op je site terecht komen, daar kun je vaak een hoop van leren en dit kun je weer gebruiken in je volgende blogs
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 17:54:

[...]

Waar gaat je blog over? Ik schrijf ook niet puur om bezoekers te trekken maar vind dat wel heel leuk, vooral als ze reacties achterlaten!



En social media gebruiken helpt absoluut! Ik gebruik zelf facebook en instagram, ga me eens verdiepen in google+ want het is heel logisch dat dat goed is voor mijn SEO. Stom dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb!Mijn Blog is nogal breed. Ik blog vooral over boeken en lezen, persoonlijke posts, dingen over besparen ...
Tenzij, sorry ja, jouw mailtje gehad. Ga morgen als eens nadenken, maar wil er dit weekend echt wel eens aan werken .
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 01 oktober 2014 @ 21:31:

[...]





Mijn Blog is nogal breed. Ik blog vooral over boeken en lezen, persoonlijke posts, dingen over besparen ...Klinkt leuk, wil je de link in een priveberichtje turen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 01 oktober 2014 @ 22:13:

Tenzij, sorry ja, jouw mailtje gehad. Ga morgen als eens nadenken, maar wil er dit weekend echt wel eens aan werken .

Prachtige paint tekening nietwaar



Ik ben benieuwd of je er iets moois van kan maken!
Kijk er al naar uit .
quote:Tenzij schreef op 01 oktober 2014 @ 22:18:

[...]



Klinkt leuk, wil je de link in een priveberichtje sturen?

Gestuurd

En ik hoop maar dat het ook leuk is :-) Er zijn in ieder geval mensen die terug blijven komen, en dat is een goed teken denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 02 oktober 2014 @ 10:51:

[...]



Gestuurd

En ik hoop maar dat het ook leuk is :-) Er zijn in ieder geval mensen die terug blijven komen, en dat is een goed teken denk ikJa terugkerende bezoekers zijn altijd een goed teken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me eigen website/blog gemaakt met wordpress. Op dezelfde website verkoop ik een online cursus waar mensen zich op kunnen inschrijven. Binnen 2/3 maanden alles geleerd van scratch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven