E-mails blijven terugkomen in Samsung Galaxy S3

09-10-2014 10:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung galaxy S3. Ik heb hierin mijn hotmail account. Als ik een e-mail verwijder komt ie zo weer terug. Ik wordt er stapelgek van...

Iemand bekend met dit probleem?



Ik verwijder dan e-mails en plop 10 minuten later staan ze weer als nieuwe e-mail :(
Alle reacties Link kopieren
Misschien even opnieuw instellen? Je account van je telefoon verwijderen en opnieuw erin zetten.
You only live once, if you do it right: once is enough..
Alle reacties Link kopieren
Dus de hotmail verwijderen en dan opnieuw installeren?
Volgens mij wordt dat niet gesynchroniseerd. Dus je kunt het wel in je e-mailapp verwijderen, maar hotmail weet dat niet. Om de 10 minuten gaat je e-mailapp kijken of er nog nieuwe berichten zijn, en ziet dan in hotmail dat er een bericht is dat nog niet in de app staat, nl. de e-mail die je net hebt verwijderd.



Je moet je mails dus verwijderen in je hotmail. Heel vervelend.
Ik heb ook een samsungtelefoon en ik heb problemen

(ook synchronisatiegerelateerd) met de bladwijzers in Chrome. Ik had een speciaal mapje met links naar forumdiscussies, maar dat werd echt een rommeltje met dubbele links, die soms wel drie keer in de lijst stonden of links die verdwenen. Ik vermoed dus dat synchronisatie in zijn algemeen een bekend Samsungprobleem is.
Alle reacties Link kopieren
Klopt als ik de mails verwijder in mijn Hotmail op de pc dan zijn ze weg. Maar dan staat bij mijn inbox op de telefoon -2 e-mail berichten? Huh? minus 2? ik snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ergens instellen wat je wilt dat er gebeurt met berichten nadat je ze verwijdert hebt:

- Niet verwijderen op de hoofdserver dus alleen op je mobiel. Het zou kunnen dat als je dit hebt ingesteld dat hij ze dan weer opnieuw laad omdat hij denkt dat ze nog niet ontvangen zijn...

- volledig verwijderen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt op je gsm denk ik hotmail niet goed geinstalleerd.



De server moet pop3 of imap zijn:



Instellen





Google had je ook kunnen helpen hoor!

' instellen hotmail android'
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven