Ervaring met iphone

13-07-2014 21:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden.



Mn abonnement loopt bijna af en ben al jaren Samsung 'verslaafd'

Ik wil graag iets anders. IPhone misschien?



Wat is jullie ervaring?

Ik laat wel vaak mijn telefoon vallen. En hoe zit het me de updates? Gaat dat makkelijk?
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben pro-Apple dus ik zeg doen. Ik vind het een fijn makkelijk en overzichtelijk systeem.
Alle reacties Link kopieren
En een hoesje om je telefoon doen, de mijne stuitert ook wel eens hoor.
Alle reacties Link kopieren
Behalve dat ik het kreng elke dag moet opladen, ben ik zielsblij met mijn iPhone. Hij is edoch niet val-proof.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rubber hoesje om mijn iPhone en omdat dat wat stroever is, is hij niet vaak gevallen in de 3 jaar dat ik hem heb.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerst een iPhone 4 gehad. Deze moest ik bij matig intensief gebruik al na een dag opladen. Ik heb nu de 5S en ik kan er makkelijk twee dagen mee vooruit! Dus ook ik zeg doen!!
Alle reacties Link kopieren
Super, deze telefoon moet ik ook al met een halve dag opladen (note) ik ga hem vanavond bestellen



Thanks!
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 5c (eerste iPhone) en ben er blij mee, even wennen maar dan heel fijn, ik doe met veel gebruik echt 1,5 dag met m'n batterij en hij laadt mega snel op. Wel een hoesje nemen inderdaad want mijn scherm was na 1 keer vallen aan gruzelementen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een iPhone fan, klopt dat hij iedere dag moet worden opgeladen. daarentegen is mijn iPhone al 3,5 jaar oud en doet het nog perfect!!!! ondanks het bijna dagelijks laten vallen (wel een goed hoesje eromheen)
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel Samsung als IPhone, ook jarenlang alleen Samsung gehad, maar ben nu compleet fan van de IPhone. Zoveel App's en dat ding werkt als een tierelier, vooral als je ook een Ipad hebt. Synchroniseert perfect.
Alle reacties Link kopieren
Denk er wel over na of je echt wat anders wil, dat dacht ik namelijk ook en heb hierdoor een maand met een Samsung s4 gelopen. verschrikkelijk vond ik het!!! nu heeft mijn vriend een nieuwe Samsung en ik mijn oude iPhone
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks anders meer willen. Het is wel even wennen. Ik heb ook een hoesje (een duurdere van de telefoonwinkel, niet die cheapass) en die gaat al 2j mee en heeft mijn iphone schadevrij gehouden van een peuter. Wat ik je wel wil aanraden is genoeg GB te pakken. Ik heb maar 8, maar met een flinke fotolijst en wat apps is mijn telefoon altijd vol. Liedjes erop past dus echt niet meer. Heb wel gehoord dat iphone 5 fragieler is dan 4.
quote:ciambella schreef op zondag 13 juli 2014 22:28 Ik heb zowel Samsung als IPhone, ook jarenlang alleen Samsung gehad, maar ben nu compleet fan van de IPhone. Zoveel App's en dat ding werkt als een tierelier, vooral als je ook een Ipad hebt. Synchroniseert perfect.Eens
Ik heb net mijn Nokia afgedankt voor een 5c, wat een verademing!
Alle reacties Link kopieren
Klopt iPhone 5 is minder degelijk. Ik heb de 4 mijn zoon de 5 ... Beter gezegd had... Draag hem niet in je broekzak daar kan hij niet tegen. Hij stond na 3 maanden helemaal krom. Opgestuurd, Gebruikersschade volgens Apple.... Dus doe er dan wel een goed hoesje om als je de 5 koopt. ( had hij niet) de mijne is na 2 jaar het scherm kapot maar goed eerlijk is eerlijk al best vaak gevallen. ( met bumper )

Ben wel applefan eigenlijk
Ik had een samsung en werd gek van dat ding, steeds kuren en vastlopen en na anderhalf jaar kon ik niet opnemen als hij overging, of niet ophangen als ik zelf had gebeld, nu al bijna twee jaar een iphone 5.

Beste aankoop ooit, nooit kuren of vastlopen, heel veel app's, werkt intuïtief en ik laad ongeveer eens in de twee dagen op, en ik mail, Facebook en speel redelijk wat spelletjes naast het sms/bel/app gebruik.



Ik heb een goed hoesje en draag hem niet in mijn broekzak.

Mijn man heeft een speciale hoes die de hulpdiensten ook gebruiken, dan kan je er echt mee gooien.
Alle reacties Link kopieren
wellicht wat laat, maar ik heb dus beide telefoons. Prive een iPhone en zakelijk een Samsing 4s. En ik moet zeggen; ik haat die Samsung. Ik kan er niks aan doen. Waar ik bij mijn iPhone alles logisch vind, kan ik helemaal niks met die Samsung. Alles gaat omslachtig. Hij is groot en log en is met een dag leeg. Daarnaast geeft hij steeds foutmeldingen die niet op te lossen zijn. Ook is "gewoon"bellen een hele onderneming. Je moet echt een hele rits aan knopjes indrukken. Totaal onlogisch als je het mij vraagt.



Dus ik kan zeggen dat ik iedereen een iPhone aanraad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven