Facebook blokkade?

25-08-2014 20:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb even een nieuwsgierig vraagje waar ik het antwoord zo gauw niet op Google kan vinden. Misschien hebben jullie ervaring?



Vorige week ontdekte ik dat ik het Facebookprofiel van een vriend van mij helemaal niet meer kon zien. Niet in miin vriendenlijst maar ook niet bij een algemene zoekfunctie. Ik dacht dat hij van FB af was, maar een gemeenschappelijke vriend zag hem er wel gewoon tussen staan.

Nu heb ik een week in de veronderstellng geleefd dat ik door hem geblokkeerd was, maar afgelopen vrijdag stond hij ineens weer tussen mijn vriendenlijst.

De dagen erna was hij weer weg, maar nu staat hij wel weer in mijn Messenger. Zelfs onze chatgeschiedenis is nog gewoon te lezen.



Nu lees ik overal dat als iemand jou blokkeert, je ook automatisch ontvriend bent.

Ik heb nu het idee dat ik niet geblokkeerd ben, maar op de een of andere manier wel uitgesloten van heel veel dingen van die vriend. Ik kan dus wel prive berichten met hem uitwisselen, maar ik zie geen profiel op Fb zelf en ik zie hem ook niet staan tussen de reacties of vind-ik-leuks, waar hij eerst wel tussen stond.



Hebben jullie enig idee wat hij heeft gedaan? Ben ik geblokkeerd of niet? En als hij bepaalde onderdelen heeft geblokeerd, hoe heeft hij dit dan gedaan?



Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem. Daar zijn vrienden voor.
Een fb vriend had dat ook. of iets soortgelijks. Bug wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Je kan statussen en berichten blokkeren voor anderen. Zonder deze persoon zelf te blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Kan van alles zijn:



1. Je bent geblokkeerd

2. Je bent voor een deel geblokkeerd en kan dus niet alles meer zien of

3. Facebook heeft kuren



Ik zou het hem gewoon vragen. Wat heb je te verliezen?
The world is not what it seems....
Wellicht sta je op 'niet toegankelijk', dan zie je alleen wat hij openbaar deelt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch verschillende statussen aan je berichten hangen? Je bent misschien van vriend gedegradeerd naar kennis?
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier ben ik inderdaad voor een deel geblokkeerd, maar kan niet achterhalen hoe of wat. Bedankt boor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
.,
Alle reacties Link kopieren
.,
Alle reacties Link kopieren
Hij kan zijn profiel ook gedactiveerd hebben, bij de eerst volgende login is hij dan weer geactiveerd. Die mensen zie je ook niet,ookal staan ze in je vriendenlijst.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ik ben gestopt met afvragen "hoe het kan" in Facebook; er gebeuren de vreemdste dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is misschien wel de beste oplossing :P
Ik heb dat ook met een oud collega. Zie haar niet vaak meer, maar kan wel goed met haar opschieten en soms liked zij dingen van mij. Maar op haar profiel zie ik niks eigenlijk. Ik heb er nooit naar gevraagd, maar ik weet vrij zeker dat zij mij niet geblokkeerd heeft oid. Overigens staat zij wel gewoon in mijn vriendenlijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven