Geen geluid bij starten YouTube filmpjes.

05-10-2013 20:24 20 berichten
Sinds vandaag zit ik met een raar "probleem"!



Als ik YouTube filmpjes open, beginnen de filmpjes met het geluid uit. Je ziet dan het speakertje met een kruis.



Snap er helemaal niks van!

Wie kan me hier bij helpen?



Alvast bedankt!
Had ik ook gisteren...ben wel dik een kwartier aan het zoeken geweest.. voelde me zo dom toen ik erachter kwam dat het streepje ernaast de geluidsbalk is, die moet je verschuiven, dan heb je weer geluid en is het kruisje weg....
Alle reacties Link kopieren
Nou ik wilde hier net een topic over openen.... ik heb ook geen geluid.
Alle reacties Link kopieren
Ook heel vaak last van bij het afspelen van filmpjes op iPhone. Geen idee wat te doen
Alle reacties Link kopieren
Dan is het zeker automatisch bij iedereen op zacht gezet?

Ik heb weer geluid!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:noah88 schreef op 05 oktober 2013 @ 20:36:

Ook heel vaak last van bij het afspelen van filmpjes op iPhone. Geen idee wat te doenOnderaan het filmpje zie je een luidspreker, klik erop en zet het streepje naar rechts.
quote:tantetilly schreef op 05 oktober 2013 @ 20:33:

Had ik ook gisteren...ben wel dik een kwartier aan het zoeken geweest.. voelde me zo dom toen ik erachter kwam dat het streepje ernaast de geluidsbalk is, die moet je verschuiven, dan heb je weer geluid en is het kruisje weg....Klopt, ik zet nu ook handmatig het geluid weer aan maar ik heb dit nooit eerder gehad, heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ha, dat had ik gisteren ook. Ik kwam er snel achter dat ik aan het geluidsbalkje moest schuiven. Echt stom.
quote:emma77emma schreef op 05 oktober 2013 @ 20:38:

[...]





Onderaan het filmpje zie je een luidspreker, klik erop en zet het streepje naar rechts.Dat doe ik nu ook , maar dit blijft tot nu toe niet staan en moet ik elke keer met een nieuw filmpje dit weer aanzetten.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde fenomeen, ik dacht dat het aan onze computer lag maar blijkbaar niet. Hopelijk wordt t snel opgelost want bij elk filmpje opnieuw het geluid aanzetten is irritant.
Heb ik ook heel vaak, vooral als er andere vensters open staan met geluid. Of als ik VLC open heb staat (soort windows media player) Meerdere vensters met filmpjes, muziek of ander geluid werkt hier niet. Dus dan moet ik al het andere sluiten, of soms werkt alleen minimaliseren al.
Oke nu ik goed dit topic lees, volgens mij is het bij mij iets anders haha
Alle reacties Link kopieren
Me too..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha was ik toch niet de enige gisteren, dacht al dat het aan mijn haarkleur lag
Alle reacties Link kopieren
Een extensie Better Privacy genaamd, schijnt de flashcookie te verwijderen waar die setting op staat. Als ik hem uitschakel dan bewaart hij de geluidsinstelling.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het is dus opgelost hier. De geluidsinstellingen zitten in een bepaald flashcookie, mogelijk een nieuw cookie, dat automatisch gewist werd bij het afsluiten van de browser door Better Privacy.



Ik heb voor dat cookie een uitzonderingsregel gemaakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De naam van het cookie luidt: \s.ytimg.com\soundData.sol
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oke, maar hoe doe je dat dan?



Ik heb Firefox.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luthien71 schreef op 05 oktober 2013 @ 23:45:

Oke, maar hoe doe je dat dan?



Ik heb Firefox.+1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Google heeft erkend dat dit probleem aan de kant van YouTube ligt. Binnen enkele dagen zou dit probleem opgelost moeten zijn.



Tot die tijd gewoon de volumeregelaar harder zetten.



Vind het altijd wel komisch op dit forum dat er een stel zijn die meteen de whizzkid uithangen. "Jaaaaa.. als je de digidit en de digidat doet, dan 01011001110 en dan download je dit en dat en oh, ken je file.dll al? Die even executen en koppelen aan je hostsfile".



Doe even normaal en biedt gewoon in 1 keer een simpele oplossing aan voor 'de leek' (daar zit het forum vol mee) of wacht gewoon op de YouTube fix.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven