Help me please

16-11-2012 22:57 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grr ooit zo aggresief kunnen worden als wanneer Whatsupp niet werkt, umhh oke beetje overdreven maar wel zwaar irritant..



Heeft iemand een idee?



Het probleem is: Ik heb geen mobiel internet zit thuis op wifi via mijn telefoon. Er staat internet verbonden maar ik kan sinds vandaag ineens niet meer op internet of alles wat daar mee in verbinding staat. Als ik wifi uit zet en dan weer aan kan ik 1 sec erop en krijg ik 1 of 2 meldingen van whatsupp berichten binnen en dan stoptie weer..



Kan iemand me een tip geven of opweg helpen??
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Het is whatsapp....
Alle reacties Link kopieren
WhatsApp niet whatsupp. En niet zo para doen joh, stuur gewoon een sms of doe eens gek en bel?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.

Ik dacht gezien je topic titel dat je in een hele akelige situatie zou zitten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
modem en router even stroom er af. 30 sec wachten. stekker modem er in. 30 sec wachten stekker router er in.



(have you tried turning it off? And then on again?)
Opnieuw je wifi toevoegen op je mobiel.
Alle reacties Link kopieren
trek de stekker van je modem er eens uit. Dan een paar minuten wachten en steek hem er dan weer in.
Zwak signaal?
Welke telefoon heb je?
Alle reacties Link kopieren
Je kan overigens ook nog altijd even bij de Mac gaan internetten
Doet je wifi het thuis wel goed?



En inderdaad....whatsapp!! geen whatsupp
Alle reacties Link kopieren
God ik dacht dat de rits van je jas vast zat en je hem niet meer uitkreeg

DAT was pas een HELP topic



Een avondje zonder Whatsapp is vreselijk...omdat precies?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
misschien zit je in een stralingsschild.

Loop dan drie rondjes om je as en zwaai met je armen en roep hoehoehoehoewie
quote:Summerdance schreef op 16 november 2012 @ 23:02:

God ik dacht dat de rits van je jas vast zat en je hem niet meer uitkreeg

DAT was pas een HELP topic



Een avondje zonder Whatsapp is vreselijk...omdat precies?Dat was ook een erg grappig topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 16 november 2012 @ 23:03:

[...]





Dat was ook een erg grappig topic Ik zag haar ook echt helemaal staan met een rood bezweet hoofd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Whatsupp
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja wat maakt het allemaal uit hoe het heet jullie snappen me en reageren lekker snel daar ging het om (die titel) whuhahah. Maargoed me signaal is uitstekend. Heb me wifi opnieuw ingevoerd. Nog niks..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
En hou op over mac want ik ben aan de lijn!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 22:59:

Welke telefoon heb je?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2012 @ 23:02:

misschien zit je in een stralingsschild.

Loop dan drie rondjes om je as en zwaai met je armen en roep hoehoehoehoewie





Nou dit helpt wel TO.

Dat kan ik uit eigen ervaring zeggen, het bracht echt rust.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sunanda schreef op 16 november 2012 @ 23:12:

Ja wat maakt het allemaal uit hoe het heet jullie snappen me en reageren lekker snel daar ging het om (die titel) whuhahah. Maargoed me signaal is uitstekend. Heb me wifi opnieuw ingevoerd. Nog niks..Armand vraagt welke telefoon je hebt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En je kan er zo heerlijk van slapen!
Wazzaaap!
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft het over internetten bij de mc, niet eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2012 @ 23:02:

misschien zit je in een stralingsschild.

Loop dan drie rondjes om je as en zwaai met je armen en roep hoehoehoehoewieDat is een mythe, Meds. Daar moet je echt een professional bij laten komen.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven