Help me please

16-11-2012 22:57 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grr ooit zo aggresief kunnen worden als wanneer Whatsupp niet werkt, umhh oke beetje overdreven maar wel zwaar irritant..



Heeft iemand een idee?



Het probleem is: Ik heb geen mobiel internet zit thuis op wifi via mijn telefoon. Er staat internet verbonden maar ik kan sinds vandaag ineens niet meer op internet of alles wat daar mee in verbinding staat. Als ik wifi uit zet en dan weer aan kan ik 1 sec erop en krijg ik 1 of 2 meldingen van whatsupp berichten binnen en dan stoptie weer..



Kan iemand me een tip geven of opweg helpen??
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
als je aan het whazzappen bent of hoe dat ook heet en wat het ook is, dan kan je net zo goed even een mcflurry bestellen
Alle reacties Link kopieren
Ja zit jij liever te internetten bij de mac dan dat je een menutje besteld weird!!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
ik heb een lg l8
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ja. Een stralingskinesiohomopathopaat
Dubiokip



in elke mythe zit een kern van waarheid. Neem nu het verhaal van Doornroosje: als je altijd ligt te pitten dan verwaarloost je tuin.

Is gewoon keiwaar
en die mevrouw met de italiaanse naam snapt er niks van.

sjjessus
quote:sunanda schreef op 16 november 2012 @ 23:18:

ik heb een lg l8niet best TO, dat zei mijn tandarts ook vandaag
Alle reacties Link kopieren




Whatsapp storingen.

De laatste piek (aan het einde) is de storing op dit moment.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie ook wel eens bij elkaar op de koffie
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
quote:sunanda schreef op 16 november 2012 @ 23:22:

Gaan jullie ook wel eens bij elkaar op de koffieHeb je zin om mij een keer te ontmoeten dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen whatsapp gewoon heel me internet op me tel zit nu trouwens op me computer van dezelfde modem en hier geen problemen. Ik heb deze tel sinds 1 week
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... weg-3.html
Enn, je liegt. Vanmiddag mailde je deze grafiek om aan te tonen dat je hypoglycaemische glamidia hebt
Alle reacties Link kopieren
Even je whatsapp verwijderen en opnieuw erop zetten?

Telefoon uit-aan zetten?

Modem uit-aan zetten?

Avondje geen whatsapp?
Alle reacties Link kopieren
En de storing stijgt weer!



http://www.allestoringen.nl/storing/whatsapp
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
zonde zouden jullie eens moeten overwegen
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Hier, nog een sherry Meds.
Ga in therapie!
Armand, is er dan een wereldwijd WIFI zwart gat?
Alle reacties Link kopieren




Nu snap ik de whatsupp van Noushi
Alle reacties Link kopieren
missy ace gaat moeilijk whatsapp er op zetten als je geen inet heb toch
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Cheers DuoBiobak
Maar wat doe je dan op het forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 16 november 2012 @ 23:26:

Maar wat doe je dan op het forum? Scherp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven