Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Digi

Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

1. Welkom *knipt lintje door* in ons grote kleine problemen topic!

Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor kleine, snel te fixen problemen!

Heeft je laptop kuren en wil ie niet meer opstarten?

Probeer je al dagen om je webcam te installeren maar krijg je het maar niet voor elkaar?

Ben je je o zo belangrijke bestanden kwijt omdat je dacht dat backuppen zoooo 1998 was?

Begint je hardeschijf te roggelen?

Heb je eindelijk een draadloze router die heel erg goed is volgens de meneer in de winkel maar krijg je hem niet aan de praat?

Kortom, wij, de niet licht-verdragende, neurotische, contactgestoorde nerds, lossen het voor je op!

En dan is het nu tijd voor de kleine lettertjes, de adders onder het gras, etc, etc... Ja, want we zien er misschien achterlijk uit, maar dat zijn we niet!

Er zijn een paar belangrijke stappen in de wereld van computers die je gedaan moet hebben zodat ons en jouw leven makkelijker wordt. Ja, het vooroordeel klopt, wij zijn inderdaad arrogant.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_l57jsyGkVa1qa8nfxo1_500.jpg

http://www.akakul.co.uk/img/rtfm

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXMmnFBAduUFFCdWUm5XpzULbDSeFr_Oxaw1u_1R9-7ICyuOiW

Zo, heb je dat allemaal gedaan en heeft het je probleem niet opgelost? Dan helpen wij je graag!

:cheer:
Log nu in om te reageren
  1. Nee ik leg het niet goed uit, ik draai niet echt de stekker om. Het is zoals op dat plaatje alleen bij mij zit het draadje aan de bovenkant zeg maar. EN dat draadje is redelijk stug, dus het is handiger om hem op een bepaalde manier erin aan te stoppen, want nu gaat dat draadje onder mijn mac. Maar het zijn gewoon 4 dezelfde connectors zeg maar.
  2. Dus mijn draadje zit zeg maar waar de H van tweedehands zit. maak ik het nu erger...

Xionz, ja daar ben ik ook bang voor en ik heb geen geld.. Maar kan het kwaad denk je? Ik kan nog wel gewoon alles erin stoppen. Als het kwaad kan , ga ik wel hoor, euh, als ik geld heb ove een tijd
  3. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:28 met 98%
  4. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:29 met 99%
  5. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:30 met 98%
  6. Nee, ik hoef hier geen kamertje. Te weinig kennis om te delen.
    Erg leuk initiatief zo een vraagbaak, veel ergernissen zullen voorkomen worden!

*weer terug naar de barbecue*
  7. Ok nou ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet doen. Kijken off de schijf beschadigd is. Tips anyone?
  8. Kom op voor Ugandese meisjes

Aarde of een bananenblad in je slipje?! In Uganda is dat voor veel meisjes het enige 'maandverband'. Daarom gaat bijna een op de drie meisjes tijdens haar menstruatie niet naar school. Belachelijk vindt VIVA, doneer 5,- en help!

Lees verder

9. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:30 met 99%
  10. Ik schijfcontrole morgen even, ga zo slapen :) Wordt vervolgd
  11. Zou je misschien een duidelijke foto kunnen maken van je adapter en connnector op je laptop? Ben nu wel nieuwsgierig.
  12. Hmm mijn laptop klinkt nu als een opstijgend vliegtuig...
  13. Viva heeft een nieuwe website!

VIVA.nl is vernieuwd en werkt beter dan ooit. De nieuwe VIVA website is responsive, wat betekent dat de website zich aanpast aan het scherm van je mobiele apparaat.

Lees verder

14. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:31 met 99%
  15. Hij is nu weer normaal
    Denk dat het de ventilator is. Die heeft al heel lang kuren (al voor deze val) maar ik heb hem toen weggebracht, maar volgens hun was er niets mis mee. Heb eenbrandplek op mn been ervan gekregen ,maar sjah.
  16. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:32 met 100%
  17. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:33 met 97%
  18. Ja, maar dat lijkt bij mij altijd heftiger te zijn als ik de batterij oplaad. of is dat niet logisch...
  19. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

20. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:34 met 99%
  21. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:34 met 99%
  22. Ok ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen.

Het is een rechthoek met 4 connectors erin (of 5 weet ik het) . het draadje waar die rechthoek aan vastzit is niet flexibel de eerste 10 cm. Nu zit dat draad dus half over mijn toetsenbord, of onder mijn laptop . Normaal gesproken heb ik het draad dus achter mijn beeldscherm langs lopen.
  23. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:35 met 98%
  24. Je kunt hem dus niet verkeerd om doen. Net zoals die van dat plaatje ook niet verkeerd om kan. Het enige wat er verkeerd om aan is, is dat draadje me irriteert..
  25. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:36 met 98%
  26. klopt ik loop al te trekken en te buigen muahhaha
  27. .
    242012anoniem wijzigde dit bericht op 09-03-2012 05:36 met 99%
Log nu in om te reageren