Hoe plak je een plaatje in je posting?

14-08-2008 10:43 184 berichten
Achterlijk misschien, maar dat weet ik dus nog steeds niet. Kan iemand me vertellen hoe dat moet? Tip voor de Angels: voeg deze vraag toe aan jullie FAQ-lijst.
Alle reacties Link kopieren




Cejo, je moet deze code hebben: http://th02.deviantart.ne ... _Glory_by_cleopatrark.jpg



Je probeert nu een pagina te plakken en dat lukt niet.
Alle reacties Link kopieren


van een andere site
Alle reacties Link kopieren
straks even weer proberen
Alle reacties Link kopieren




Je zit nog steeds op een internet pagina. Je moet deze code hebben: http://www.funnyhouse.nl/ ... 20Dieren/viewsize/171.jpg



Met je rechtermuis knop klik je 1x op het plaatje op de site. Dan krijg je een lijstje opties. 'Opslaan op bureaublad' etc. Er staat ook iets tussen in de trant van: 'Afbeelding in nieuw venster/tabblad openen'. Hier klik je op. In een nieuw venster of tabblad krijg je dan alleen dat plaatje te zien, zonder site/achtergrond. De code die nu in je URL balk staat die kopieer je, en die gebruik je volgens dat duidelijke Jip en Janneke verhaal.



Ik hoop dat je het zo snapt.
Probeer je soms de URL (link) bovenaan je pagina te kopiëren/plakken, Cejo?



Je moet op het plaatje zélf gaan staan en dan met je rechtermuisknop eigenschappen kiezen. In het scherm dat je dan krijgt, kopieer je de URL die je dan hier plakt.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het nog niet goed
Alle reacties Link kopieren
[img]COM/ART/AUTUMN-WINGS-1-2-100161545 File[/img]

nou dan,ben nu alles aan het kopieeren haha
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog steeds de verkeerde code



Probeer het maar eens met deze code:



http://th00.deviantart.ne ... 1_2_by_cocacolagirlie.jpg
Alle reacties Link kopieren
[img]Autumn_Wings_1_2_by_cocacolagirlie.jpg[/img]

nog een keer dan
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik krijg het plaatje dus niet zonder site/achtergrond.

zo doe ik het (fout)



ik klik het plaatje aan,dan rechtermuisknop open link in new window.als ik dat doe krijg ik geen plaatje maar een wit beeld.

boven in de adresbalk staat about:blank en onderin done.



wat doe ik fout?!
Alle reacties Link kopieren
Rechtermuisknop: eigenschappen,



Dan krijg je het plaatje (als het goed is) in een nieuw venster geopend. Ik zit achter een mac en daar heet het -even spieken- 'afbeelding bekijken'.
Alle reacties Link kopieren




Even zien, lukt dit?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Jeej!!! Mijn 1e plaatje!!!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
En als je gewoon met je rechtermuisknop op het plaatje klikt en naar eigenschappen gaat en dan de url die daar staat, van http tot en met .jpg kopieert en plakt tussen [img] en [/img] zonder spaties moet het toch lukken?



Als je een plaatje via Google zoekt, dan eerst op het plaatje klikken dan op bekijk de afbeelding op ware grote en dan weer het riedeltje rechtermuisknop, eigenschappen, url kopieeren en plakken tussen [img] en [/img] (of via de invoeg knop in de opmaakbalk)



Gewoon blijven oefenen, sommige plaatjes doen het sowieso niet dus dat maakt het lastig!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
joehoe mijn eerste plaatje!!!!!!!!

geen idee meer hoe maar hij staat er,dank dames
Alle reacties Link kopieren


nog even oefenen hoor
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
lama, 2e pagina niet gezien
Alle reacties Link kopieren
[img] jpg - www.lesfilles.nl/afbeeldingen/gr-kkamer-schil...[/img]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik oefen ook even hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wow Cejo, je eerste plaatje is ook gelijk wel een héél mooi plaatje!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven