Hoe wis ik de passwords op mijn iPad?

10-07-2014 14:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een iPad van mijn werk. Deze moet ik inleveren, aangezien ik onstlag heb genomen.

Ik heb wel eens mijn mail en facebook gechecked op de iPad, en de paswoorden zijn bewaard.

Ik wil deze graag wissen, dus ik ga naar settings>Safari>Saved password en dan zie ik een rijtje waarvan de paswoorden bewaard zijn.

Ik kan er op klikken, en dat Edit.

Echter, dan vraagt de iPad mij om een paswoord in te typen.

Het is niet het paswoord van mijn mail en ook niet het paswoord van de iPad.

Welke is het wel?
Alle reacties Link kopieren
Oke, laat maar. Het werkt nu wel



Gewoon het paswoord om de iPad te openen.

Das ook niet erg safe....... iedereen kan zo mijn paswoord zien...... iPad laat namelijk mijn paswoord voor mijn mail en facebook zien als ik in de setting het paswoord van iPad in type.
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet gewoon alle instellingen wissen zodat 'ie weer teruggaat naar fabrieksinstellingen?
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Is een optie, Tialtngo, maar er staat een mail programma van het werk op, en die moet er op blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je bij instellingen je cookies en internet geschiedenis gewist?

Dan zijn je wachtwoorden ook automatisch weg. Dus niet de geschiedenis alleen wissen op je taakbalk, maar echt bij je instellingen?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gedaan, vergrootglas.

Maar onder de optie 'passwords' bleven ze staan en kon je met het paswoord van de iPad (dus het paswoord om je iPad te openen) al mijn paswoorden zien!!!

Dat is nu gelukkig weg!

Het is me dus gelukt om ze verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Doe je ipad herstellen via itunes. Is ie terug naar fabrieks instellingen.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik proberen, Loekieloekie
Ok, ik zou het toch terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan als enige app dat mailprogramma te downloaden. Je weet nooit wat je toch per ongeluk nog achterlaat op dat ding.
Alle reacties Link kopieren
Als je niets kwijt wilt raken kun je ze ook vervangen door een "verkeerd" password. Dan log je eerst opnieuw in, handmatig, en dan geef je een ander wachtwoord. De i-pad vraagt dan of je het wachtwoord wilt vervangen en dan zeg je "ja". Je moet dan wel telkens opnieuw inloggen en niet opnieuw het juiste wachtwoord ingeven. Ik laat hem alleen wachtwoorden onthouden van bijv. websites van kranten en zo, niet van banken, mobiele telefoon en dat soort zaken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersoulfighter schreef op 10 juli 2014 @ 15:28:

Ok, ik zou het toch terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan als enige app dat mailprogramma te downloaden. Je weet nooit wat je toch per ongeluk nog achterlaat op dat ding.Dat vind ik wel een goed idee......
Alle reacties Link kopieren
Kun je hem niet overnemen van je werkgever?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 10 juli 2014 @ 16:04:

Kun je hem niet overnemen van je werkgever?Ook nog een idee, maar ik heb zelf een Samsung tablet, dus heb eigenlijk geen iPad nodig......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven