Hoeveel MB nodig voor whatsapp

25-04-2014 10:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuw abonnement aansluiten en je kan dus kiezen hoeveel MB internet je kiest. Nu gebruik ik mijn internet eigenlijk nooit op mijn telefoon, maar ik zit wel op whatsapp. Weet iemand hoeveel MB ik daarvoor nodig heb? Het begint bij 200 MB en als ik daar genoeg aan heb wil ik die natuurlijk nemen (lekker goedkoop).



Overigens als iemand een goedkope provider weet waarbij je niet perse belmin/sms moet kiezen (sim only) hoor ik het graag. Ik kijk nu bij Ben en Simyo, allebei goedkoop maar jammer dat je verplicht bent een bundel voor sms/belmin erbij te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Bij WA-instellingen is het verbruik te zien. Kan een indicatie zijn

Instellingen --> account --> gebruik
Zit je thuis op wifi? Dan moet 200 echt meer dan genoeg zijn. Voor alleen appen dan he. Als je er ook nog allerlei andere dingen mee gaat doen zoals filmpjes kijken red je het niet.



Ik zat bij simyo. Niks mis mee. Zit nu bij telfort want door een actie was ik daar goedkoper uit en omdat wij ook tv en internet thuis van telfort hebben kon ik mijn bundel gratis verdubbelen.



Is een belmin niet altijd verplicht bij een abbo?? Daar is de tel toch voor om te bellen?

Of heb je prepaid? Zit daar geen internet bij?
Alle reacties Link kopieren
Appen kost bijna geen data. Die 200 MB moet zelfs veel te veel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zelf kom ik niet over de 200 Mb per maand.



Goedkoop ?

Kijk eens naar Telfort sim-only.



500 Mb

100 SMS

150 belminuten



Nooit meer dan 10 minuten in rekening gebracht. Dus je kunt 3 uur bellen (in één gesprek) zonder dat er meer dan 10 minuten afgeschreven worden. Dat zijn dus max 15 lange gesprekken per maand.



Kosten ? ¤ 12,00 per maand.



Voor ¤ 15 per maand heb je 300 belminuten.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bij Hollands Nieuwe zitten belminuten, smsjes, en MB's in één bundel. Bijvoorbeeld 550 minuten/sms/MB voor 10 euro per maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven