Hotmail blijft maar bevestiging vragen

14-08-2014 17:48 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds drie dagen blijft hotmail mij maar dezelfde vragen stelen ter identificatie van mijn account.Naar welk emailadres ze een code kunnen sturen en die moet ik dan weer invullen. Herkent iemand dit?

Is het een virus, want het zijn steeds dezelfde vragen
Heb je al een ander mailadres ingevuld waar ze die code heen moeten sturen dan? Dan is het namelijk zo opgelost. En nee, het is geen virus. Ik heb het inmiddels al 2 keer gehad.
Ik heb het ook de hele tijd, ik probeer al een week om in een oud email adres te komen. Ik krijg de code op mijn nieuwe email maar als ik er dan op klik dan gebeurd er weer niks, ook niet als ik een code naar mijn telefoon laat zenden.
Heb het sinds gisteren ook. Dacht dat het kwam omdat ik mn account al even niet gebruikt heb, maar ik bleef in rondjes doorgaan, met steeds dezelfde vragen.

Heb alles afgesloten en opnieuw ingelogd, toen kreeg ik de melding dat ik over een maand meer van ze hoor oid.

Vond het nogal vaag. (en eigenlijk vind ik dat dat 2e email adres ze niets aangaat. )
Heb ik ook gehad. Code laten versturen naar ander mailadres, daarna weer een schermpje terug en de code knippen en plakken en klaar!
Alle reacties Link kopieren
heb ik ook gehad, erg irritant !
Wees jezelf....
Hotmail is af en toe wat onzeker. Komt door gmail, die is een stuk aantrekkelijker.
Ik heb het ook, rete-irritant. Ik ben vandaag overgegaan op g-mail, mijn hotmailaccount stond toch vol met onzin en ik kan me niet voorstellen dat ik echt iets gemist heb. Laat ze effe gauw de bibberkoorts krijgen met hun gecontroleer.
ook gehad kreeg er gooi neigingen van, nu is alles ineens in orde.
Alle reacties Link kopieren
ik word er ook gek van.

op vakantie kon ik 2 van mijn 3 Hotmail accounts niet gebruiken.

omdat de locatie onbekend was.....
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hebben wij hier ook gehad, en verificatie wilden ze naar een onbekend mailadres sturen. Toen aangegeven dat ik dacht dat mail gehackt was/ werd geprobeerd te hacken.

Nieuw mailadres opgegeven om daar verificatiecode op te krijgen en daarna geen problemen meer gehad gelukkig. Was erg vervelend, want dit hotmailadres wordt voor bedrijf gebruikt, is dan wat lastiger om op bijv. g mail over te stappen, dan moet je al je klanten informeren.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een code laten sturen naar het emailadres wat al bij ze bekend was. Maar hoe vaak ik ook op 'code versturen' klikte, ik kreeg geen code in die andere inbox. Uiteindelijk maar een ander emailadres opgegeven en toen kreeg ik idd het bericht dat ze over een maand weer contact opnemen. En ondertussen kan ik ook mn password niet veranderen. Heel raar verhaal dat ze zo'n check doen en dat je daar dan zoveel problemen mee krijgt?! Ik houd mn harr vast waar ze dan over een maand weer mee komen.
Alle reacties Link kopieren
Probleem bestaat nog.

Ik blijf maar codes invullen en versturen, maar het komt daar niet aan bij hotmail?

Ik kan wel aanvinden ; vraag 4 dagen later ofzo, maar wat als die 4 dagen omzijn?
Alle reacties Link kopieren
over 3 dagen kom ik niet meer onder het invoeren van die code uit
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 14 augustus 2014 @ 18:46:

Hotmail is af en toe wat onzeker. Komt door gmail, die is een stuk aantrekkelijker.Hahaha, ik dacht precies hetzelfde! <3 Gmail.
Ik kon die code ook niet invoeren, ging op de een of andere manier mis. Toen kreeg ik een melding dat ik er 30 dagen op moest wachten ofzo. Via mijn telefoon kon ik de mail gewoon zonder gedoe openen en via de website kon ik er dus niet in. Na die 30 dagen kon ik weer normaal inloggen zonder gedoe. Hoefde ook niks met die code. Ik gebruik gewoon de mail via mijn telefoon dan, geen probleem verder. De keren dat ik via de site inlog zijn toch op 1 hand te tellen.



Ze gaven ook iets aan over de code naar je mobiel laten sturen, maar ze hebben van mij een oud nummer dus dat ging niet. Kan dat nummer ook niet wijzigen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebexx schreef op 14 augustus 2014 @ 19:05:

Ik heb een code laten sturen naar het emailadres wat al bij ze bekend was. Maar hoe vaak ik ook op 'code versturen' klikte, ik kreeg geen code in die andere inbox. Uiteindelijk maar een ander emailadres opgegeven en toen kreeg ik idd het bericht dat ze over een maand weer contact opnemen. En ondertussen kan ik ook mn password niet veranderen. Heel raar verhaal dat ze zo'n check doen en dat je daar dan zoveel problemen mee krijgt?! Ik houd mn harr vast waar ze dan over een maand weer mee komen.



Precies hetzelfde. Gisteren ook voorgehad. Ik kreeg ook geen code op mijn ander hotmailadres, toen een gmail opgegeven en over een maand nemen ze weer contact op.



Ik heb voor de zekerheid, mijn mappen die ik nodig heb, allemaal overgezet naar mijn gmail. Hotmail is zeer irritant de laatste tijd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 15 augustus 2014 @ 21:07:

Probleem bestaat nog.

Ik blijf maar codes invullen en versturen, maar het komt daar niet aan bij hotmail?

Ik kan wel aanvinden ; vraag 4 dagen later ofzo, maar wat als die 4 dagen omzijn?Je kan ook aanvinken 'ik kan mijn account niet controleren' (of iets dergelijks) ipv een mailadres in te vullen. Van daaruit kan je verder gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ergens bij de instellingen uit kunnen zetten, maar ik weet niet meer waar.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven