Icoon "oog" Samsung Galaxy Core

04-10-2014 13:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wie kan helpen, ik heb op het startscherm van mijn, net nieuwe, Samsung Galaxy Core, een icoontje van een soort oog met daarin een soort puntje wat naar links wijst en erboven 3 streepjes. In de hele gebruiksaanwijzing van de telefoon kan ik dit niet terugvinden.

Wie weet wat en waarvoor het is?

bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij betekent dat dat het scherm niet op zwart gaat zolang je ernaar kijkt.

Kun je ook uitzetten dacht ik.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Dat is het niet Bellatrix, heb ik net geprobeerd ... :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat is Smart Screen en betekent inderdaad dat het scherm aanblijft zolang je ernaar kijkt. Je kunt het wel uitzetten trouwens: settings, mijn toestel, smart screen (naar beneden scrollen) en dan vinkje weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Jep, is 'slim sluimer'. Een of andere sensor die ziet of er nog een oog op het scherm gericht is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sammies schreef op 04 oktober 2014 @ 14:08:

Dat is het niet Bellatrix, heb ik net geprobeerd ... :-)Hoe heb je dat geprobeerd dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, heb een Engelse telefoon, slim sluimer...klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
uhh, het toestel staat aan, ik bleef kijken maar ging toch na een minuut op zwart... dacht het zo te kunnen testen...

Maar hee... ik ben blond :-)
Klopt wel, ik heb het net geprobeerd :-) Heb een Samsung mini (geloof ik...) en ik vroeg me ook al tijden af wat dat oog betekent en hoe het weg zou kunnen. Wel, ik heb het inderdaad weggekregen volgens de 'handleiding' van mayou
Alle reacties Link kopieren
En nog eens geprobeerd... jullie hebben gelijk, het oog knipperde heel snel ( geloof ik) maar het scherm viel niet uit.

Onder instellingen kan ik alleen de hele functie niet vinden om aan of uit te zetten. Maar ik ben een stuk wijzer weer!
Alle reacties Link kopieren
Instellingen .....display....slim sluimer uitvinken
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

dank allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven