Ideal of paypal op eigen website toevoegen, hoe

09-08-2014 09:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Hallo



Wie wil / kan mij vertellen hoe ik ideal / paypal / webshop toevoeg op mijn eigen website?

Ik kom er zelf , via google, niet uit. En wie weet is hier iemand die dit wel weet.



Dank je wel alvast !
Alle reacties Link kopieren
Dat kan je lezen op de site van paypall en iDeal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En van je eigen bank.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij je bank of mollie.nl. Lijkt me trouwens niet moeilijk te vinden via google: "<naam bank> ideal aanbieden" al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Voor het toevoegen van een webshop aan je website zijn er verschillende software pakketten verkrijgbaar waarmee dit vrij eenvoudig mogelijk is.

Het installeren van een webwinkel is hooguit een half uurtje werk, de uitdaging komt pas bij het inrichten en het instellen.



Er zijn ook een aantal gratis pakketten om een webshop op te zetten.



Iedere webwinkel is voorzien van betaalodules. DIt kunnen Paypal, Ideal, Mastercard en vele anderen zijn.

Bedenk dat je voor het gebruik van Ideal een KvK nummer moet hebben. Heb je dit niet dan zijn ook daar weer alternatieven voor die nagenoeg hetzelfde werken als Ideal maar zonder de KVK-eis en dan ook nog goedkoper.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het via Mollie doen dat kost je ongeveer 99 cent per betaling maar is wel zo handig! (en bereken die 99 cent niet door dat vind ik altijd zo knullig staan).
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je hier niet bij helpen. Je kunt ook een oplichter zijn. Want ik merk nu al dat je er geen verstand van heb
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
dank jullie wel voor de reacties



ik had inderdaad al gegoogled, maar kom dan terecht bij abbonementen. Mollie is goede optie, ik ga daar kijken.



Sascha, haha een oplichter ? dan zou ik wel anders te werk gaan denk ik, dan een oproepje plaatsen op viva forum ;)

Ik zet het hier juist neer, omdat ik er geen verstand van heb
Alle reacties Link kopieren
bitje dank je wel voor je reactie. Ik heb (nog) geen KvK nummer, dus goed dat je het zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnetje82 schreef op 09 augustus 2014 @ 22:16:

bitje dank je wel voor je reactie. Ik heb (nog) geen KvK nummer, dus goed dat je het zegt.



Kijk eens naar de Duitse Sofort bank.

Zij hebben een systeem, nagenoeg identiek aan Ideal, maar je hebt geen KvK inschrijving nodig.

Het gaat dus via de site van je eigen bank met de validatie methode zoals je deze normaliter bij je eigen bank gebruikt.



Op één na zijn alle grote NL banken hier bij aangesloten, maar ook een groot aantal Belgische en uiteraard Duitse banken. Je bent dus eigenlijk nog Flexibeler dan bij Ideal want ook toegankelijk voor mensen met alleen een buitenlandse rekening.



Sofort is gratis, in zoverre dat je geen abonnement nodig hebt.

De transactiekosten per betaling zijn lager dan bij Ideal en veel lager dan bij Mollie.

Ik betaal voor een ontvangen betaling van ¤ 13 slechts ¤ 0,28
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven